PDA

Veure la Versió Completa: Problema PhotoPost

Maciej
08-05-11, 22:40
Tinc problemes amb PhotoPost i es troba en un subdomini quan em gir seo enllaços es treballa en això. Htaccess al sub-domini

RewriteEngine On
# Regles per als enllaços de traducció SEO sense cap tipus de motor de SEO (en brut enllaços vBulletin)
# Si utilitzeu "Mod reescriptura URL friendly" v a continuació, posar les regles de la mateixa abans de les regles v
RewriteRule arxiu / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule Categories language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [QSA]

El problema és que després de canviar l'idioma que vull veure qualsevol foto a la galeria ..
Pàgina del subdomini
exemple: gallery.mydomain.co / a / ShowImage xxxxx està canviant a: mydomain / a / ShowImage xxxx per navegador no pot trobar la web.

Tinc or Matías i després de l'última foto i vBulletin passat, VBET 03/04

Tinc tot el tryied:

Em poden ajudar?

En l'arrel tinc amb htaccess és proveir de Matías i VBET / navegador de Google Chrome transalation dosnt guaret guaret SA Cada vegada que em clic en el llenguatge està canviant a la galeria per defecte ..

kamilkurczak
09-05-11, 23:01
ok jo ho comprovi per vostè

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1