PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Estranys e-mails

moman
29-11-09, 21:49
Un membre del fòrum es van queixar del següent:

Un exemple d'un e-mail:
Benvolgut Bart,
rparmar ha respost a un fil que s'ha subscrit titulat - L'Associació de Futbol del Club limitada - en el fòrum de Pentax SLR discussió de l'objectiu de PentaxForums.com. Per respondre a un missatge, si us plau, obriu el fil, seguint el següent enllaç. PER FAVOR NO RESPONGUI A AQUEST E-MAIL.
Aquest fil es troba a:
La FA limitada Club - Pàgina 32 - PentaxForums.com (http://www.pentaxforums.com/forums/pentax-slr-lens-discussion/59538-fa-limited-club-new-post.html)
Aquest és el missatge que acaba de ser publicada:

--- Cita (originalment per brecklundin) ---
A més, em veig obligat a usar-lo perquè em va enviar l'off 35ltd un 43ltd ... una còpia perfecta de la gran 35ltd i encara no vaig poder resistir la temptació d'obtenir més plata.
--- Fi de la cita ---
M'identifico amb això! Vaig canviar la meva DA35 DA12-per a un 24, perquè era més important per a mi tenir aquestes distàncies focals cobertes. Però em vaig quedar amb el FA43. Tot i que és menys pràctic que la DA35 em sembla que s'omple un nínxol especial.
Això pot no ser el millor exemple de tècnica de la lent en ús, sobretot en el post-processament, però m'agrada. (I el mateix passa amb la ballarina.) FA43 ataca de nou en el FA77 hauria estat massa a prop d'un cultiu.
Angie Smalis balls Camps Res
Imatge: http://farm3.static.flickr.com/2713/4132227479_8b0ed07095_o.jpg (Angie Smalis balls Camps Res a Flickr - Photo Sharing!)
També pot haver-hi altres respostes, però no rebrà més notificacions fins que visiteu el fòrum de nou.
Tot el millor,
PentaxForums.com

No tots la mirada correus electrònics com aquest.
un per un lloc de Eaglerapids fil no ho demostren.
Un per un lloc de pcarfan va fer així.
Potser rparmar i pcarfan no posaven el llenguatge encara?
Jo tampoc

És això perquè no tothom té el seu conjunt d'idiomes? Si és així, hi ha una consulta MySQL que pot utilitzar per establir l'idioma de cada un d'Anglès?

Gràcies!

vBET
29-11-09, 23:40
Gràcies per la nota. Ja hem començat a treballar d'esborrar qualsevol comentari VBET dels correus electrònics, però va posar de nou a causa d'altres prioritats. Tornarem a aquesta tasca per assegurar que els comentaris de VBET no estan inclosos en missatges de correu electrònic.

Cybershaolin
30-11-09, 02:53
Sí, puc confirmar això. Gràcies per tenir cura d'això també VBET.

moman
30-11-09, 08:16
Gràcies! Esperem que l'actualització a la versió de correcció d'errors (Estic assumint 3.3.0) serà relativament sense dolor!

chick
07-12-09, 16:13
He rebut 800 correus electrònics d'aquest matí amb tots els

el Nom d'usuari: No registrat
Nom de la classe: vB_Database
MySQL versió

i acabo de rebre altres 75 missatges de correu electrònic com aquest.

Sé que vostè ha explicat abans, però no entenc per què passa això.

A més m'estic fent enormes avisos de la càrrega del servidor del meu servidor dedicat.

vBET
10-12-09, 21:57
Gràcies! Esperem que l'actualització a la versió de correcció d'errors (Estic assumint 3.3.0) serà relativament sense dolor!

Com sempre actualització serà trivial - només puja els arxius i l'arxiu d'importació de productes:)

3.3.0 També serà no només la correcció d'errors, però també moltes millores de rendiment seran inclosos.

vBET
10-12-09, 22:00
He rebut 800 correus electrònics d'aquest matí amb tots els

el Nom d'usuari: No registrat
Nom de la classe: vB_Database
MySQL versió

i acabo de rebre altres 75 missatges de correu electrònic com aquest.

Sé que vostè ha explicat abans, però no entenc per què passa això.

A més m'estic fent enormes avisos de la càrrega del servidor del meu servidor dedicat.

Quin és el contingut d'aquests missatges?

Sobre la càrrega del servidor - es pot determinar quina és la seva causa? Informació actual no és suficient - no pot estar relacionat amb VBET, o pot ser causada per més de trànsit. Així que si es determina que és culpable si us plau VBET nou fil obert i ens donen més detalls:)

Michael
23-01-10, 15:22
Espero que se solucioni aviat: D

vBET
08-05-10, 11:50
Solucionat:) S'inclourà en la propera versió. Electrònics s'actualitzen en el ganxo de baix nivell, per la qual cosa ha de funcionar per a tots els correus de tipus oe, però s'ha provat només en la subscripció a les rosques.

En cas que qualsevol altre pensa amb el correu electrònic passa si us plau, poseu aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/218-e-mail-with-issues.html # post2756

PS.
Crec que hauria appologise que tooks taaan llarga - va ser realment trivial de corregir. La qüestió va ser que per primera vegada quan jo estava buscant ganxos correus electrònics que vaig trobar el que necessitava, però ho van provar en forma equivocada el que em manté llavors. Ho sentim - i l'esperança que no era tal unconvinient - ara desapareixerà:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1