BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 13 van 13

Thread: Power servers

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

OK - update voltooi. Jy in 'n e-pos stuur ook' n paar wenke oor hoe om te diagnoseer wat gebeur as die probleem nog bestaan.

Nog 'n wenk: dink oor die aanskakel van sommige tale as jou werklike forum kan nie almal van daardie hanteer.

Ook baie belangrik! Please braak wenke onder die skakel hieronder. Ek sien nou dat jy nie irrelevant bladsye in robots.txt blok, sodat jy finaal kan jou prestasie te verbeter. Meer besonderhede hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Lid

Text automatically translated from: Italian to: Afrikaans
    Translated text
    Hello,
    Ek het nie iets gedoen nie bekend nie, maar het reeds twee probleme:
    1. Ek is reeds verslagdoening honderde foute van hierdie tipe mysql_connect () [function.mysql-verbinding <a href='function.mysql-connect'> </ a>]: Te veel verbindings / huis / skool / gebiede / scuo.la / public_html / includes / class_core.php on line 311
    2. URL's in die bladsye vertaal werk goed saam met Firefox maar nie met Explorer. Byvoorbeeld hierdie bladsy
      vlerke .. e-książki?
      lees so goed in Firefox maar nie scan.

Jy kan nie los jy, nê?
    My gasheer en my webmaster so baie dat hulle nie die toetse, maar misluk om hierdie probleme op te los.
    Ek betaal vir die diens, moenie bekommerd wees nie.
    dankie
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hallo,

Oor jou probleme:
    1. Dit is MySQL probleem met die verstelling. Jy voorsiening te maak vir meer Apache drade as MySQL verbindings, so as jou bediener baie kliënte en al die Apache-drade is besig, daar is nie genoeg MySql verbindings. Let asseblief verander MySQL fongiuration. Hier is handleiding: MySQL:: MySQL 5.1 Handleiding:: B.5.2.7 Te veel verbindings
    2. Ek kyk na hierdie URL in stand Internet Explorer en Opera en in stand dit werk goed. Let asseblief daarop dat onder hierdie skakel kan kyk vreemd, maar dit is 'n toepaslike skakel - dws is maar net leser in hierdie woord wat nie die vertoning van die letters in% notasie ondersteun. Dit is nog steeds dieselfde skakel - sien net HTML uitset onder Opera, en jy sal dieselfde% notasie sien. Opera (en alle ander blaaiers uitgesluit IE) wys dit net mooi. Let asseblief daarop dat hierdie wêreld standaard, sodat Google (en ander robots) weet hoe om dit en die indeks het dit gepas om te interpreteer. Daar is geen kwessie hier (Of ek het nie verstaan waaroor dit gaan )

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •