BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 17 van 17

Thread: Troubl met vbseo integrasie - Help

Ek glo dit is wat ek nou as .htaccess het. Ek het u die toegang gestuur deur PM. Weereens dankie! Ek kan vbet kry om apart van vbseo te werk ... maar dit lyk vir my moeilik om albei te integreer ... jammer vir die moeilikheid en dankie. Dit word baie waardeer . Ek is tevrede met die ondersteuning hier.

Afgetree;)

Hi Ek kan nie accessing jou forum met data jy my gegee het, kontroleer asseblief jou posbus

Hi, ek kyk na die login voordat dit. Ek het probeer om dit weer en dit werk vir my. Ek het julle gestuur om 'n alternatiewe bediener IP in die geval van DNS-probleem.

Dankie.

Thaks na r.dziadusz, het my probleem opgelos is. Jou hulp word baie waardeer .

Afgetree;)

gelukkig om jou te help, As jy enige ander vrae vra, vir enige ander kwessie asseblief oop nuwe draad

Jammer, maar dit lyk asof daar nog tot 'n probleem te wees. My hele bladsy vertaal, maar individuele vertalings lyk nie te werk vir een of ander rede. Weet jy wat die probleem is? Sedert die bladsy vertaling werk, ek dink Google API of Microsoft API werk, maar ek weet nie hoekom nie individuele teks is nie vertaal.

Dankie vir enige reaksie.

Michał Podbielski (vBET Personeel)

Asseblief oop nuwe draad vir 'n nuwe uitreiking - verskaf asseblief meer besonderhede (presiese URL na die bladsy waar die probleem bestaan, aanhaling van die teks wat nie vertaal).

Kort - asseblief daarop let dat jy nie hoef te raai vertaling API werk jy kan dit in Admin CP -> vBET -> Vertaling Verskaffers Beskikbaarheid. Die rede waarom individuele vertaling is nie werk nie, kan wees dat eintlik verskaffers nie beskikbaar is nie, sodat jy het wat jy het in die kas, en sommige dele (diegene wat nie vertaal is) is nuut op bladsy (nuwe antwoorde, geredigeer poste). As jy hulp nodig het asseblief oop nuwe draad vir hierdie nuwe uitgawe.

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •