View Full Version: Watter mods moet ondersteun word deur vBET?
Die beste antwoord is - alle moontlike;)
Natuurlik is baie mods nie nodig om enige integrasie. Maar elke mod sal toelaat dat sommige vorme van boodskappe te skryf, of sal boodskap titels gebruik sal moet integrasie.
Watter mods dink jy ons moet eerste integreer?
Gee vir ons 'n wenk en jou forum sal ten volle geïntegreer word met vBET baie vinniger! :)
Dankie dat jy dit integreer met vBADynamics. Ek gebruik dit op my forum, wat jy waarskynlik reeds gesien het. Ek probeer gaan in dié afdeling met die vertaling op, maar dit opbrengste my terug na die tuisblad. Ek is jy gaan vra oor dit, maar was te lui en vergeet. Ek het oor die 250 kB + pos in daardie mod so sal wonderlik wees as wat kan geïntegreer word met vBET.
Ek wil ook graag PhotoPost PHP Photo Sharing Gallery met vBulletin Forum integrasie (http://www.photopost.com/) voor te stel. Wel, daar is 'n baie foto's daar, maar ek wil lede ten minste in staat wees om kommentaar in hul eie taal te lees. Tans is, lei dit outomaties terug na die tuisblad as ek probeer vertalings van dit te sien.
Dankie!
Cybershaolin
16-11-09, 06:04
Ek wil graag hierdie hack ondersteun word: Cyb - chatbox (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=201283)
Dit sal lekker wees as al die boodskappe inhoud sou so goed vertaal word. Ek weet nie of dit moontlik is, maar wat ek vra. :)
Cyb - Gevorderde Statistiek
het die mod is geïnstalleer en werk, maar nie duidelik of daar 'n manier is om dit saam met my twee hoof plugins, PhotoPost vBGallery v2.5 en vBadvanced Links Directory v3.2.0
iemand anders het 'n bietjie geluk met een van hierdie nie?
simit patel
03-12-09, 23:24
vbadvertise, en al die produkte gemaak deur vbcredits. Ek dink as 'n besigheid wat jy sal baat vind by die vind van stabiele vennote in die vBulletin ekosisteem om te werk met. Ek dink vbcredits kan die wetsontwerp pas, het hulle 'n rukkie rond en maak' n groot produkte. die advertensie-module in die besonder in aanvraag sal wees wat vertaal moet word.
vbolg weergawe 2.0.2 en veral
ook
hierdie groot addon:
Links en Downloads Bestuurder
Links en Downloads Bestuurder - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=216118&highlight=links)
El Caballo
18-09-10, 14:44
Hi, die belangrikste mods wat ons gebruik is;
VB krediete deluxe
VB Bookie
photopost pro-Ek sien dit werk! Groot
Toernooie en lere
mikro-nuusbrief
Ek het links na hulle, maar kan nie gebruik skakels hier nie. Doen al hierdie dinge werk baie goed saam met VB Enterprise? Indien wel, sal ek koop VB Enterprise het vandag!
Oeps jammer, ek gebruik vBulletin 4.0.5
Hi, die belangrikste mods wat ons gebruik is;
VB krediete deluxe
VB Bookie
photopost pro-Ek sien dit werk! Groot
Toernooie en lere
mikro-nuusbrief
Ek het links na hulle, maar kan nie gebruik skakels hier nie. Doen al hierdie dinge werk baie goed saam met VB Enterprise? Indien wel, sal ek koop VB Enterprise het vandag!
Oeps jammer, ek gebruik vBulletin 4.0.5
Hi. Let asseblief daarop dat ons ondersteuning vB4:) Selfs met Publishing Suite (so blogs en CMS te):)
Oor jou plugins. Kan nie finaal vertel op hierdie oomblik doen al sal werk sonder addisionele integrasie, maar let asseblief daarop dat die meeste plugins werk sonder enige verdere integrasie stappe. Bykomende integrasie is slegs in spesiale gevalle, soos die bladsye heeltemal gegenereer deur mod wat nie global_complete haak, of mod wat buite die forum gids skep in 'n URL ondersteun.
Verder kan jy net check nie enige probleme sal vertoon word deur gebruik te maak van vBET gratis weergawe. Dit is veel stadiger, maar dit sal wys jy nie die kwessies bestaan. En na wat jy kan vinniger betaal weergawe met baie addisionele funksies te koop:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):