View Full Version: Opgelos vBet vir vb4 sal nie uitgevoer word nie
Running vb4.0.2
Het jy die PRO weergawe geïnstalleer, maar draai dit op hierdie fout kode:
Parseerfout: syntax error, onverwagte $ einde in / home / xxx / public_html / forum / includes / class_core.php (4031): eval () "D kode op die lyn 146
Vertel ons asseblief wat is die inhoud van die lyn 4031 en die volgende een in jou includes / class_core.php lêer.
het 'n mod - Proxy-tot-werklike-ip - wat' n verandering in hierdie lêer moet.
URL van mod sal nie post - 15 poste nie: (
-> Kry dieselfde fout met die oorspronklike vB klas kern lêer
lyne 4031, 4032 - van die bewerkte class_core lêer
eval($template_code);
}
die gebruik van die VB standaard class_core lêer fout is:
Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4010) : eval()'d code on line 146
lyne 4010, 4011
eval($template_code);
}
dieselfde kode in óf lêer.
hierdie afdeling:
$template_code = self::fetch_template($this->template);
if (strpos($template_code, '$final_rendered') !== false)
{
eval($template_code);
}
else
{
eval('$final_rendered = "' . $template_code . '";');
}
if ($vbulletin->options['addtemplatename'] AND !$suppress_html_comments)
{
$template_name = preg_replace('#[^a-z0-9_]#i', '', $this->template);
$final_rendered = "\n$final_rendered\n";
}
return $final_rendered;
}
Quote = vBET; 1920] Vertel ons asseblief wat is die inhoud van die lyn 4031 en die volgende een in jou sluit / class_core.php lêer [/ QUOTE].
Is jy seker dat dit is vBET skuld nie net verkeerd bewerkte lêer? Pleae dissable vBET en tjek-kwessie nie bestaan nog steeds. Indien wel beteken dit dat jou lêer uitgawe vB ineenstortings.
As dit is vBET skuld dan voeg net voor die eval ($ template_code); lyn:
echo 'THIS IS ONLY A TEST template name: ' . $template_name;
Na die verandering vinnig gaan by jou forum, bladsy genereer wat crashes, kopie toets boodskappe (as dit lyk asof hulle) en terug oorspronklike lêer oplaai. Let asseblief daarop dat gedurende hierdie tyd hele forum sal neergestort word.
Stuur vir ons toets boodskappe wat jy kry - wee nodig om te weet op watter sjabloon dit omval - wat sal die laaste wat verskyn.
dink die probleem gevind ... .
-> Is 'n styl kwessie - soos werk op' n standaard vB styl met geen probleme .. .
sal later terug te kry wat gevind is.
OK so. In so 'n situasie kan gebruik om persoonlike plek vir vlae en sien dit probleem opgelos. Indien ja, dan voortgaan met behulp van persoonlike plek en braak instruksies naby vlae plek parameter:)
Opgelos:)
ons het 'n "merk gratis" vBulletin, so die VB kopiereg is nie nodig te word getoon.
die kode vir die VB kopiereg verwyder is.
<div id="footer_copyright" class="shade footer_copyright">
{vb:rawphrase powered_by_vbulletin}
</div>
die parseerfout weggegaan na die toevoeging van die kode terug na die bladsyonderskrif sjabloon.
-> Die jou script maak gebruik van 'n deel daarvan om jou kopiereg te voeg.
Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/xxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4031) : eval()'d code on line 146
nuwe fout, nuwe draad vir dit .. .
'n ander pos op
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/506-curlopt_followlocation.html
- Steeds 'n probleem, leë bladsy.
gepos word in die ander draad
Opgelos:)
ons het 'n "merk gratis" vBulletin, so die VB kopiereg is nie nodig te word getoon.
die kode vir die VB kopiereg verwyder is.
<div id="footer_copyright" class="shade footer_copyright">
{vb:rawphrase powered_by_vbulletin}
</div>
die parseerfout weggegaan na die toevoeging van die kode terug na die bladsyonderskrif sjabloon.
-> Die jou script maak gebruik van 'n deel daarvan om jou kopiereg te voeg.
Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/xxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4031) : eval()'d code on line 146
nuwe fout, nuwe draad vir dit .. .
'n ander pos op
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/506-curlopt_followlocation.html
- Steeds 'n probleem, leë bladsy.
gepos word in die ander draad
Dieselfde het hier gebeur. Kan iemand my vertel gou hoe die te verwyder
Outomatiese vertaling, ondersteun deur vBET 4.2.2
deel? Sy steeds in my kopiereg nadat ek alles anders verwyder. (Gebrandmerk gratis weergawe)
Dieselfde het hier gebeur. Kan iemand my vertel gou hoe die te verwyder
Outomatiese vertaling, ondersteun deur vBET 4.2.2
deel? Sy steeds in my kopiereg nadat ek alles anders verwyder. (Gebrandmerk gratis weergawe)
Reeds PM aan jou:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):