Oorspronklike skakel: turkmmo.com/forumumuz-hakkinda/133378-forumumuz-hakkinda.html Arabies vertaal skakel: Japanase vertaal skakel Arabies en Japanase nie oop nie 'n skakel. My my taal Turkish. Vbseo "Hou Nie-Türkçe Karakters in 'n URL" het nie die taal vir hierdie styl kom in die gebreekte skakel. Ek het gekies "Vervang Nie-Türkçe Karakters in URLs"-opsie. Op hierdie manier, 'n manier om die probleem op te los nie?
Jy moet stel aan "Türkçe Karakters in Nie-URL's", net soos ti is beskryf in die integrasie handleiding (daar is oor die Engelse nie, maar dit is dieselfde - jy moet net geïnternationaliseerde vBSEO). Anders sal vBESO elke nie Turkse karakter wat vir die Japannese laat niks te verwyder ... Dit is waarom jy het 'n probleem met Japannees of Arabies (en waarskynlik ook sommige ander tale).
As jy nog steeds nie Turkse karakters te hê in jou URL wat jy hoef te:
1. oop / includes / config_vbseo.php
2. Search:
// ****** CUSTOM CHARACTER REPLACEMENTS ******
// The following array enables you to select a replacement for characters other than the ones replaced
// by default.
$vbseo_custom_char_replacement = array();
3. Sit daar vervanging pare vir Turkse karakters.
Dit wil sê vir Inval letters dit lyk soos hierdie:
$vbseo_custom_char_replacement = array(
'ˇ' => 'A',
'¦' => 'S',
'¬' => 'Z',
'±' => 'a',
'¶' => 's',
'Ľ' => 'z',
'ą' => 'a',
'ę' => 'e',
'ć' => 'c',
'ż' => 'z',
'ś' => 's',
'ź' => 'z',
'ó' => 'o',
'ł' => 'l',
'ń' => 'n',
'Ą' => 'A',
'Ę' => 'E',
'Ć' => 'C',
'Ż' => 'Z',
'Ś' => 'S',
'Ź' => 'Z',
'Ó' => 'O',
'Ł' => 'L',
'Ń' => 'N'
);
Ek is seker dat as jy soek op vBSEO forum of daar vra jy die geskikte plaasvervangers pare kry vir Turkse karakters:)
As jy enige ander vrae het oor hierdie kwessie - vra net:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):