PDA

View Full Version: Opgelos Vertaal limiet eindig onmiddellik?

CwZpacK
09-01-13, 20:26
My site, met behulp van Google API en Microsoft. Onmiddellik eindig 2 miljoen limiet vir Microsoft. Hoef dit nie 'n ander manier?

Marcin Kalak
10-01-13, 22:12
Jy kan die vertaling beperk deur http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/3166-manual-translations.html en
As jy begin vir die eerste keer vBET hy het 'n baie van die vertalings, want daar is niks in die databasis kas. Later baie vertalings sal opgespoor word uit die databasis kas en vertaling koste te verminder.

Die aantal karakters vertaal deur Microsoft aankoop maandelikse ledegeld te verhoog.

CwZpacK
11-01-13, 13:04
Jy kan die vertaling beperk deur http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/3166-manual-translations.html en
As jy begin vir die eerste keer vBET hy het 'n baie van die vertalings, want daar is niks in die databasis kas. Later baie vertalings sal opgespoor word uit die databasis kas en vertaling koste te verminder.

Die aantal karakters vertaal deur Microsoft aankoop maandelikse ledegeld te verhoog.

Ok dankie broer. Ek het 'n probleem met forumdisplay. het gesĂȘ om opgelos te word na die nuwe jaar?

Marcin Kalak
11-01-13, 15:11
Ja, natuurlik. Let asseblief PM my weer toegang tot die details te Admin CP en FTP, want ek kan nie inteken.

CwZpacK
11-01-13, 15:19
Ja, natuurlik. Let asseblief PM my weer toegang tot die details te Admin CP en FTP, want ek kan nie inteken.

dankie. Ek stuur nou admincp en ftp

Marcin Kalak
12-02-13, 10:39
Probleem was slegte integrasie vBET met vBSEO.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1