PDA

View Full Version: Opgelos PHP foute na te installeer

siparker
03-02-12, 15:11
Ek kry die volgende

Waarskuwing: vereis ([pad / vbet_translation_options / vbenterprisetranslator_from_other.php) [function.require] versuim het om to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / sluit / vbenterprisetranslator_class_translator.php on line 72

Fatale fout: vereis () [function.require]: Kon nie die opening van '/ huis / tatoeëermerk / public_html / vbet_translation_options / vbenterprisetranslator_from_other.php (include_path =': usr / lib / PHP: usr / local / lib / PHP. ') in / home / tatoeëermerk / public_html sluit / / vbenterprisetranslator_class_translator.php on line 72

thetattooforum.com/tattoo-inscription-blessed-blessed-meaning-t20692.html t = 20.692? & language = et

Enige idees?

r.dziadusz
03-02-12, 17:39
Hi
Ek sal probeer om dit in ons toets forum om voort te plant.

EDIT:

Asseblief watter taal het jy in
AdminCP -> vBET Main-> Forum taal

Ek het ook opgemerk dat vlae is leeg in die onderste deel van jou bladsy. Maak asseblief seker dat jy al die lêers opgelaai

siparker
06-02-12, 01:08
die opstel van die taal vaste die fout.

Wat het jy bedoel die vlae was leeg? Ek kan sien al die vlae?

alle Fiels opgelaai suksesvol.

siparker
06-02-12, 01:09
die opstel van die taal vaste die fout.

Wat het jy bedoel die vlae was leeg? Ek kan sien al die vlae?

alle Fiels opgelaai suksesvol.

r.dziadusz
06-02-12, 22:14
Ek hulle kan nou sien, so dit lyk asof alles goed wees :)
Het jy nog enige vrae het oor hierdie kwessie? Vir enige ander nuwe draad oopmaak.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 brings automatic translations