PDA

View Full Version: Reeds gedoen Maak vbet werk met die betaal MS API

Snake
29-09-11, 18:13
OK so, nadat hulle Google API sal kos $$$$$$ ek per e-pos MS.

Hul details / pryse is soos volg.

* Elke bladsy van die resultate teruggekeer van 'n navraag gebruik maak van' n enkele transaksie (TX) en sal na jou transaksie limiet tel. 'N bladsy van die resultate kan terugkeer tot 100 rekords, maar sal nooit weer meer as 100 rekords.

Aktiewe Abonnement: Beperk Subskripsie

£ 105.43/month inskrywing *
(16.000 TX / maand) gratis proef **
£ 52.72/month inskrywing *
(8000 TX / maand) gratis verhoor **
£ 39.54/month inskrywing *
(6000 TX / maand) gratis verhoor **
£ 26.36/month inskrywing *
(4000 TX / maand) gratis verhoor **
£ 0,00 inskrywing *
(2000 TX / maand)

https://datamarket.azure.com/dataset/1899a118-d202-492c-aa16-ba21c33c06cb

Ek het my ingeskryf en het 'n API-sleutel, maar het nog weer vbet nie werk nie, al wat ek kry is blanko bladsye

Travel Aanhangers (http://www.travel-fans.com)

vBET
07-10-11, 13:22
Natuurlik aanvaar. Op die oomblik het ek is die optimalisering van die laaste releases wat verskaffers merk as nie beskikbaar nie meer dikwels dat dit nodig is. So vinnig as wat dit opgelos sal word en vrygestel sal ons werk te ondersteun Betaal MS. Dit is in die hoogste prioriteite.

vBET
21-10-11, 03:08
Ons het net stuur 'n e-pos aan Microsoft met 'n paar vrae oor die betaalde weergawe ondersteun. Ons beplan om dit te ondersteun in die volgende uitgawe :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1