PDA

View Full Version: vBET 3.2.0 vrygestel

vBET
21-11-09, 18:55
Hierdie weergawe voeg nuwe funksies wat deur die gebruikers gevra het, was en korrigeer paar foute (meestal min stemme teen en 'n groter vir die skakels in vertaal RSS). Sien besonderhede hieronder.

Wat is nuut:

Outomaties in watter taal boodskap is geskryf (konfigureerbare met 4 verskillende strategieƫ)
Gedurende login tjeks gebruiker het standaard taal stel en aansture besonderhede bladsy (configurable) te wysig
Laat gebruikte standaard taal uit Admin CP te stel
Toon gebruiker standaard taal in lede se info bladsy
In die registrasie bladsy standaard taal veld bewys kan word as die lys of 'n stel van die radio-knoppies met vlae (konfigureerbare)
Bygevoeg ondersteuning vir persoonlike plek vir 'n drop down menu

Gerectificeerd foute:

Gerectificeerd probleem met die skakels in die taal = styl wanneer # ingesluit in skakel
Gerectificeerd kwessie vir die links vertaling vir 2 grepe tekens op nie UTF-8 forums
Gerectificeerd probleem met om terug na die forum-standaard taal ('Cookies' oopte)
Skakels vir vertaal RSS kanale met vBSEO werk fyn nou

Verander templates:

vbenterprisetranslator_flags_begin
vbenterprisetranslator_flags_end

Ander:

Eenvoudige integrasie met vBSEO (nuwe vBET 3.x installasies)

atakansonmez
21-11-09, 19:02
Dankie vir die nuwe weergawe wat ons it.I hoop dit sal werk sonder probleem:)
Ons werf is 'n *** site.If hierdie stelsel werk, sal dit' n baie goeie verwysing vir you.I sal deel my analytcs hier.)

vBET
21-11-09, 19:05
En dit sal ook groot vir die forums wat die gaste kan om boodskappe te skryf:)

Have fun! en ons is bly jy hou daarvan:)

Cybershaolin
28-11-09, 09:45
Wat is nuut:

Toon gebruiker standaard taal in lede se info bladsy

Waar is hierdie instelling? Is daar 'n opsie in admincp wat ons nodig het om aan te pas? Is dit wat by verstek? Want wanneer jy gaan op die lid info bladsy, sien ek nie die taal wat gebruik word deur die gebruiker.

Cybershaolin
28-11-09, 20:19
Vergeet dit, ek het dit gevind. Ek het nie gesien dit was behalwe die aanlyn status. Ek was op soek onder een van die tabs, veral "My inligting".

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1