PDA

View Full Version: Integrasie met MGC_Chatbox_Evo

Simon Lloyd
05-10-10, 18:04
Hi, ek het MGC_Chatbox_Evo op my site, die vertaling mod vertaal die kennisgewings ... ens, maar die chatbox textarea vir die begin van jou boodskappe is dit ook nie vertaal die boodskappe in die boodskap venster vertaal nie, is daar in elk geval om dit te kry om ook te vertaal ?

Groete,
Simon

vBET
05-10-10, 18:29
Op die oomblik is ons is nie geïntegreer met die mod. Ons kan mod skrywer help om integrasie op sy kant gemaak indien hy sal belangstel.

Op die oomblik het ons 'n lang lys van funksies vir die inheemse vBET wat gebruik word deur alle gebruikers. Tog het ons in gedagte ten minste 'n paar mods vir chat te ondersteun as dit moontlik sal wees (dit kan vereis dat die veranderinge in hul kode).

Integrasie gevalle het 'n aparte forum hier - so ek skuif dit op' n gepaste plek:)

Simon Lloyd
05-10-10, 18:35
Dankie en my vra om verskoning:)

vBET
05-10-10, 18:56
Niks om verskoning te vra - ons is hier vir jou te help en die hou van orde op die forum:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1