PDA

Visa fullständig version: Integration med vBSEO Sitemap 3 planerat?



Kolbi
05-11-10, 16:42
Hej, är integreringen av vBET i vBSEO Sitemap 3 planerat? Hälsning

moman
07-11-10, 07:21
Jag tänker att detta inte skulle vara alltför svårt, eftersom samma eller liknande integration kod kommer sannolikt vara användbara.

I varje fall skulle jag vilja se detta. Jag kommer att ladda ner och uppgradera till den nya webbplatskartan inom några dagar.

vBET
08-11-10, 20:31
Hej. Vi kommer att kontrollera inte gamla integrationen fungerar den här veckan och låta dig veta. Om inte så kommer vi att leta efter nya integrering sätt:)

kamilkurczak
11-11-10, 11:26
Hej.
Jag kollade det på mitt test forum (version 3 och 4) denna sitemap generator med denna integration steg:
och det fungerar bra:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1