PDA

View Full Version: Opgelost vbetflag-probleem niet opgelost



krisp
20-01-10, 18:15
Nog steeds heel veel links, zoals dit in mijn serverlog:


66.249.65.7 - - [20/Jan/2010: 14:15:08 +0100] "? GET / CS / sv / vbet_flag-/ sv / showthread.php t = 13307 HTTP/1.1" 404 491 "-" "Mozilla / 5.0 (compatible; Googlebot/2.1; + http://www.google.com/bot.html) "

vBET
21-01-10, 22:40
Dus - de jacht weer te openen;) Laten we hopen dat dit keer zullen we blazen het volledig:)

vBET
22-01-10, 00:20
Kunt u remind me je forum URL? :)

vBET
22-01-10, 02:04
GOT IT! : D eindelijk gereproduceerd it! Het gebeurt wanneer iemand toevoegt aan URL taalcode van het forum standaard taal. Nu is het eenvoudig zal zijn om dit te corrigeren:) hoop dat ik de laatste mogelijkheid van het hebben van deze bug;) Hoe dan ook - deze manier van het hebben van het is gecorrigeerd en zullen worden opgenomen in 3.3.1

Snelle oplossing voor dit:
1. open / includes / vbenterprisetranslator_functions_redirect.php
2. vinden:


if ($vbet_isActualIgnored) {

3. en te vervangen door:


if ($vbet_isActualIgnored || $_GET['language'] == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']) {


Belangrijke vraag - heb je verwijderd code van je forum taal als geïntegreerd met de Sitemap Generator?? Waarschijnlijk dat is de reden waarom Google probeert om naar deze links, want vBET nooit verandert links voor originele taal.

Wij zullen zorg over automatische doorverwijzing in het geval wanneer iemand forum taal toe te voegen aan de URL en je zorgen over je sitemap generator integratie - verwijderen uit er codes van niet ondersteunde talen en uw forum taal.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1