PDA

View Full Version: Integratie met MGC_Chatbox_Evo



Simon Lloyd
05-10-10, 18:04
Hallo Ik MGC_Chatbox_Evo hebben op mijn site, de vertaling mod de aankondigingen ... enz vertaalt zich echter niet vertalen de chatbox tekstveld voor het invoeren van uw berichten ook niet de berichten te vertalen in het bericht venster, is er toch om deze te krijgen te vertalen te ?

Groet,
Simon

vBET
05-10-10, 18:29
Op dit moment zijn we niet geïntegreerd met deze mod. Wij kunnen u helpen mod auteur maakte integratie op zijn kant als hij geïnteresseerd zullen zijn.

Op dit moment hebben we lange lijst van functies voor native vBET die gebruikt zal worden door alle gebruikers. Toch hebben we in gedachten hebben om ten minste een aantal mods voor chat ondersteuning als het mogelijk zal zijn (het kan nodig veranderingen in hun code).

Integratie van de gevallen hebben een aparte forum hier - zodat ik het bewegen in de juiste plaats:)

Simon Lloyd
05-10-10, 18:35
Dank en mijn excuses:)

vBET
05-10-10, 18:56
Niets om zich te verontschuldigen - we zijn hier voor u te helpen en het houden van orde op het forum:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1