PDA

Ver Versión Completa: Feedjit

VGF
07-08-10, 01:47
Estou tentando obter Feedjit para traballar ao longo da columna da dereita do meu foro ... só simplemente copiando e pegando o código javascript que se emite cando a creación dun Feedjit (feedjit.com)

El vai mostrar as estatísticas correctamente para un segundo ... pero logo el redirecciona para a miña páxina de inicio. (Como se o erro foi atopado) Quizais vBet é intentar traducir o código e iso estraga a exhibición posiblemente?

vBET
07-08-10, 10:45
vBET non se traduce JavaScripts. Pode simplemente comprobar que vBET ten nada que ver con ese comportamento: simplemente desactivar vBET por un momento e comprobar que iso aínda ocorre. Se é así, el non ten nada común con vBET.

VGF
07-08-10, 16:50
Grazas, ás veces eu non creo.

Eu desactivar todos os plugins e aínda non funciona. Entón ... debe ser problema co vBulletin.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1