PDA

Ver Versión Completa: Resolto Seguintes erros de actualización:



moman
18-01-10, 17:03
Estou enfrontando os seguintes erros menores despois da actualización a 3.3:

1. Recibe un erro 404 despois de presentar un novo segmento nunha lingua estranxeira (o segmento aínda está sometido, con todo) (ie, é levado a http://www.pentaxforums.com/404.php # post886866), quizais haxa unha barra en falta na URL redireccionada?

2. URL foro traducidos son asneira. http://www.pentaxforums.com/forums/da/site-suggestions-forum-help/??f=3 móstrase cando a ligazón é premendo foro, no canto de http://www.pentaxforums.com/forums/ da / web-suxestións-foro-axuda /

moman
18-01-10, 17:34
Outro erro (que estaba presente en 3,2 tamén): recibe un 404 despois de tentar facer unha sinatura PayPal pagados a partir dunha páxina traducida, a URL foro se engade á cabeza do url PayPal API.

vBET
19-01-10, 20:29
Estou enfrontando os seguintes erros menores despois da actualización a 3.3:

1. Recibe un erro 404 despois de presentar un novo segmento nunha lingua estranxeira (o segmento aínda está sometido, con todo) (ie, é levado a Page Not Found - PentaxForums.com (http://www.pentaxforums.com/404. php # post886866)), quizais haxa unha barra en falta na URL redireccionada?

2. URL foro traducidos son asneira. PentaxForums.com (http://www.pentaxforums.com/forums/da/site-suggestions-forum-help/??f=3) móstrase cando a ligazón é premendo foro, no canto de PentaxForums.com (http:/ / www.pentaxforums.com/forums/da/site-suggestions-forum-help/)

1. Pode enviar-nos o código html de redireccionar páxina?

2. Será que fixo actualización no. Htaccess? Ten que eliminar o index.php da regra vBET primeiro. Como eu vexo as conexións son quebradas só na páxina principal para que poida ser o motivo.

vBET
19-01-10, 20:31
Outro erro (que estaba presente en 3,2 tamén): recibe un 404 despois de tentar facer unha sinatura PayPal pagados a partir dunha páxina traducida, a URL foro se engade á cabeza do url PayPal API.

Por favor, abra novo segmento para este - será moito máis fácil xestionar as cuestións para nós:) E se pode, por favor nos mostrar como parece nesta ligazón dobres. Thanks:)

moman
19-01-10, 21:51
1. O que quere dicir? Eu podo darlle un login proba, se quere probar este comportamento desde a extrema dianteira.

2. Creo que si. Este é o meu htaccess:


RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

#RULES for pages outside forum directory handled by vBulletin
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

#RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
#RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

moman
21-01-10, 22:47
Bump. Eu aprecio a axuda en particular coa primeira edición como pode ser algo trivial.

vBET
21-01-10, 23:50
Por favor, AM-me esta conta de datos de proba e dicir onde podo facer probas posts / threads.

vBET
21-01-10, 23:58
1. O que quere dicir? Eu podo darlle un login proba, se quere probar este comportamento desde a extrema dianteira.

2. Creo que si. Este é o meu htaccess:


1. Por favor PM me

2.Your. Htaccess está mal. Ten alí as regras que deben ser usados só fóra do directorio do foro (por favor teña en conta que ten que por separado. Htaccess para iso no directorio apropiado). Ademais, non ad seu directorio foro regulados.

. Súas regras no arquivo htaccess dentro do directorio foro debe quedar así:


RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]


Tamén - que define o seu directorio forma en opcións vBET principal.

2 tamén - eu mover para solución de problemas, xa que parece ser só problemas de configuración ningún erro.

moman
22-01-10, 00:28
O htaccss cambiou fixa tanto problema.

vBET
22-01-10, 01:05
Grande:) En caso de outras cuestións, por favor, abra novos temas:)

Goza vBET! : D

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1