Ver Versión Completa: Versión beta a comezos de vBET 3.3.0 neste foro
Olá
Temos aínda moito por facer en vBET 3.3.0 (lista grande de recursos e algúns erros pouco). Pero xa fixemos moitos cambios. Especialmente na área de actuación (principalmente caché e redirección mellorada).
Facemos o noso mellor para probar todas as funcionalidades, pero para facelo aínda mellor que facer esta versión pronto aquí (tamén se levará a cabo no foro reais outros). Grazas que pode probalo só usando noso foro. Entón, se atopa aquí algunhas novas cuestións, por favor nos aviso. Grazas que cando vBET 3.3.0 será finalmente lanzado, será moi estable:)
VBET será compatible con 3,3 vBSEO 3.5?
Polo que eu sei vBSEO 3.5 é para vBulletin 4. Imos fixo vBET compatible con vBullein 4 logo 3.3.0 release.
Entón, primeiro imos pechar grandes cambios, liberando vBET 3.3.0 e despois imos fixo vBET 4.0.0 que será compatible coa vBulletin 4 e vBSEO 3.5:)
Segundo os nosos plans vBET 3.3.0 será lanzado en xaneiro (non pode dicir exactamente cando - se pode principio, pode ser final). Entón, imos comezar a traballar en vBET 4.0.0. Non encontramos aínda cantas modificacións serán necesarias, pero esperamos que seremos capaces de liberar a versión 4.0.0 en marzo.
Para darlle moi estable vBET versión 4.0 imos primeiro integrar a versión gratuíta (vBET 2.x), para centos de foros vai proba-lo en centos de opcións. E imos usar a nosa experiencia durante a integración da versión comercial:)
vBSEO 3.5 é a ambos os 3.8 e 4.x.
Michal, esta nova versión pode corrixir os problemas de sobrecarga, como as que temos experiened neste sitio web ou é relacionado a algo máis?
Será que o / a / sv / cuestións ("links carpeta dobre") e / vbet_flag / esta (como discutir sobre pm) tags + VB en mensaxes de correo-e de notificación am ser corrixido no 3.3.0?
vBSEO 3.5 é a ambos os 3.8 e 4.x.
Entón, imos tratar con vBSEO 3,5 en oficial vBET 3.3.0 release:)
Michal, esta nova versión pode corrixir os problemas de sobrecarga, como as que temos experiened neste sitio web ou é relacionado a algo máis?
Problema con sobrecarga non está relacionado coa vBET. É porque, neste momento, corremos catro foros (2 reais e 2 probas) nunha conta compartida e para o noso proveedor é simplemente demais. Xa mercou lugar en outro servidor e imos pasar foro vBET alí, pero temos algúns problemas de configuración, polo que pode tomar algún tempo.
Será que o / a / sv / cuestións ("links carpeta dobre") e / vbet_flag / esta (como discutir sobre pm) tags + VB en mensaxes de correo-e de notificación am ser corrixido no 3.3.0?
vbet_flag / cuestións xa foi resolto. Se queres solución rápida abonda engadir esta liña en vbenterprisetranslatoor_seo.php ao final da primeira declaración se:
$_SERVER['QUERY_STRING'] = str_replace('vbet_lang='.$_GET['language'].'&redirected='.$_GET['redirected'], '', $_SERVER['QUERY_STRING']);
/ Da / sv / cuestión aínda está na lista TODO, pero este é un doado e seguro que será corrixido no 3.3.0:)
non pode esperar para ver esta versión! Cales son as correccións e novos recursos?
Lista é longa, aínda en aberto, e aínda estamos a traballar en 3.3.0:)
Xa estamos a usar a versión inicial en 2 reais nosos foros para estar seguro de que durante moitos cambios se non romper algo. Probar todos os cambios nos nosos foros de probas e, adicionalmente, proba-lo en directo:)
vbet_flag / cuestións xa foi resolto. Se queres solución rápida abonda engadir esta liña en vbenterprisetranslatoor_seo.php ao final da primeira declaración se:
$_SERVER['QUERY_STRING'] = str_replace('vbet_lang='.$_GET['language'].'&redirected='.$_GET['redirected'], '', $_SERVER['QUERY_STRING']);
/ Da / sv / cuestión aínda está na lista TODO, pero este é un doado e seguro que será corrixido no 3.3.0:)
Podería por favor amosar un exemplo de como a súa pegado no código:
if(isset($_GET['vbet_lang'])) {
if (false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], '/'.$_GET['vbet_lang'].'/')) {
$_GET['language'] = $_GET['vbet_lang'];
$_GET['force_redirect'] = true;
header("HTTP/1.1 301");
} else {
$_GET['language'] = $_GET['vbet_lang'];
$_SERVER['REQUEST_URI'] = $_GET['redirected'];
$_SERVER['HTTP_X_REWRITE_URL'] = $_SERVER['REQUEST_URI'];
}
}
if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php')) {
$_GET['language'] = $_COOKIE['vbet_language'];
$_GET['force_redirect'] = true;
}
citado anteriormente é o código viven actualmente no meu servidor - Parece que a liña xa está aí?
Acaba de engadir idioma a cs hoxe: web: www.thegame-online.dk/cs inurl: showthread - Google-søgning
Unha morea de URLs estraños son "indexados" (mostrando como indexado, pero non o texto do título ou descrición).
Poida que xa comeza solución rápida de PM:)
Sobre o problema - por favor, abrir novo segmento no informe Bugs.
John ferrok
29-12-09, 05:01
pode divertirse eu teño unha mostra do seu correo para a miña caixa. grazas.
pode divertirse eu teño unha mostra do seu correo para a miña caixa. grazas.
Ten mostra neste foro - que está a ser executado en vBET 3.3.0. Tamén pode tentar a nosa 2.x vBET versión gratis no seu propio foro:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):