PDA

Ver Versión Completa: Resolto Substituír non-Inglés Personaxes en URLs?



beaconsfield
05-10-10, 19:31
, Co fin de integración de vbse que eu teño que "Substitiur Non-Inglés Personaxes en URLs" a "Keep Non-Inglés Personaxes en URLs"? Fixen algunhas substitucións de carácter personalizado.

Simon Lloyd
05-10-10, 20:47
As instrucións din con "Keep **********" porque pode romper as súas conexións traducido.

kamilkurczak
06-10-10, 08:31
Como en post anterior. Debes usar esta opción: Manter Non-Inglés Personaxes en URLs
Desde vBET traduce URLs de temas hai que NON substituír caracteres non en inglés URLs

vBET
06-10-10, 08:50
Por suposto, as substitucións de carácter personalizado é 100% ben cando está a usar "Keep Non-Inglés Personaxes en URLs". En vBSEO estas son dúas opcións diferentes. É dicir, este foro:
simple NLP.pl darmowe forum o PNL - foro o PNL (http://www.forum.simple-nlp.pl/)
realizado con vBSEO e usa substitucións personalizadas para substituír letras polaco, claro aínda con "Keep Non-Inglés Personaxes en URLs":)

beaconsfield
06-10-10, 19:41
Eu fixen o que dixo. Moitas grazas.


Por suposto, as substitucións de carácter personalizado é 100% ben cando está a usar "Keep Non-Inglés Personaxes en URLs". En vBSEO estas son dúas opcións diferentes. É dicir, este foro:
simple NLP.pl darmowe forum o PNL - foro o PNL (http://www.forum.simple-nlp.pl/)
realizado con vBSEO e usa substitucións personalizadas para substituír letras polaco, claro aínda con "Keep Non-Inglés Personaxes en URLs":)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1