PDA

View Full Version: Løst Ny brugerkonto aktivering ikke logger brugeren i



norku
18-06-11, 22:58
Jeg har 'Bekræft e-mail-adresse i registreringen' slået til i vBulletin og da jeg installerede Vbet 4.4.0 Jeg har bemærket, at når et nyt medlem klikker på aktiveringslinket han ikke er automatisk logget ind Det skaber mig et problem, fordi disse folk forblive i "brugere afventer aktivering 'gruppen, medmindre de klikker lidt rundt og få en vb besked fortæller dem at logge ind for at se indholdet.

Er du fyre opmærksom på noget med vbet, som kan være årsagen til dette? Jeg spurgte om problemet over på vBulletin, og svaret var, at enten jeg havde en cookie problem eller der kan være en mod konflikt. Jeg plejede tools.php at se, om jeg havde brug for at nulstille cookie-domænet og stien tilbage til standardindstillingerne, men de allerede havde standardindstillingerne.

Jeg ville være taknemmelig, hvis du kunne tage et kig kæbe og se, om dette kan have noget at gøre med Vbet. Problemet koster mig medlemmer, så jeg vil gerne komme til bunds i det.

norku
19-06-11, 12:54
Slet venligst chaps. Jeg har fundet årsagen. Det var en anden mod.

kamilkurczak
19-06-11, 13:19
Ok, så vil den blive lukket:)

norku
24-06-11, 12:27
Bare for info: MOD blev Lancerforhire er 'betalt Registration'. Det problem jeg havde, var forårsaget af en tidlig beta version af hans mod, men den nyeste version (2,0) fungerer perfekt.

kamilkurczak
24-06-11, 18:55
Tak for din bekræftelse:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 brings automatic translations