PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Missatges de correu electrònic d'activació en Anglès només



VGF
22-05-10, 14:35
Esperem que Michal no se senti aclaparat quan torni. Crec que va dir que havia greus inundacions a Polònia. El millor que té més ajuda la setmana

De tota manera .... He intentat signar un nou usuari a través de diferents versions traduïdes del meu fòrum ... i cada vegada que l'email d'activació sempre es nota en anglès.

Em asseguro que per seleccionar adequat (diferent) del llenguatge, així com en el registre.

Tinc la següent configuració.

Diversos> Mostra el text original per a l'usuari> Normal
Diversos> Mostra el text original per als clients> Normal
Diversos> Traduir Matías missatges en JavaScript> Sí
Google Detecció d'idioma> sempre la confiança de l'usuari

alguna idea?

vBET
22-05-10, 23:07
Hola. Sí tenim gran inundació a Polònia i jo estava en viatge de tornada a temps de viatge de negocis. I també estic content de que la setmana que el nostre pul.lulen serà més gran i que els nostres clients es tornen més ràpids i més ràpid de suport les noves característiques de VBET:)

Tornant a la qüestió. VBET no és suport a la traducció correus electrònics en aquest moment.

Que ja tenim a la nostra llista de coses per integrar VBET amb v sistema de frases. Quan estigui llest, llavors podem veure les possibilitats per enganxar-se a la notificació automàtica de missatges de correu electrònic (que basa en les frases) i fer v triar la frase segons la traducció real.

VGF
22-05-10, 23:13
I també estic content de que la setmana que el nostre pul.lulen serà més gran i que els nostres clients es tornen més ràpids i més ràpid de suport les noves característiques de VBET


Impressionant, bona per escoltar! Aquest és un gran producte.



Que ja tenim a la nostra llista de coses per integrar VBET amb v sistema de frases. Quan estigui llest, llavors podem veure les possibilitats per enganxar-se a la notificació automàtica de missatges de correu electrònic (que basa en les frases) i fer v triar la frase segons la traducció real.


ok, gràcies.

tsak76
24-11-10, 11:16
És aquesta solucionat? estic usant 3.3.6 i correus electrònics NO es tradueix. finestres emergents també

mateuszr
24-11-10, 11:44
Hello!
Aquí està la resposta:


Tornant a la qüestió. VBET no és suport a la traducció correus electrònics en aquest moment.

Que ja tenim a la nostra llista de coses per integrar VBET amb v sistema de frases. Quan estigui llest, llavors podem veure les possibilitats per enganxar-se a la notificació automàtica de missatges de correu electrònic (que basa en les frases) i fer v triar la frase segons la traducció real.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1