PDA

View Full Version: Nuut te VBET



hmspain
04-05-10, 17:14
VBET is revolusionêr, maar dit neem 'n rukkie om die effek :-) te sien.

My eerste klagte is die vlae oor die top! LOL ek het die vlae as 'n advertensie vir VBET, en' n te danke aan Google vir die vertaling diens!

Uiteindelik, ek hoop dat my internasionale gebruikers sal vang op die feit dat ons vBulletin stelsel is nie meer net in Engels ...

Het iemand in staat was om te kry VBET werk met sosiale groepe of Blogging?

vBET
04-05-10, 20:55
Hallo en welkom op ons forum:)

Dit is goed om kennis te stel in 'n welkom boodskap dat die forum ondersteun ander tale en mense kan in hulle eie taal Wite:)

Oor sosiale groepe en Blogging. vBET ondersteun ten volle die vertaling van sosiale groepe en ook mense in hul eie taal kan daar skryf. Blogging ondersteun in VB 4.x Publishing Suite is vir vB 3.x unfortunatelly blogging is nie ondersteun op 'n veeltalige vlak - nie ondersteun skryf in verskillende tale, maar moet vertaal word, net soos ander dele van die forum. En ons is nog nie in staat om ten volle te ondersteun op vB3.x nie, want ons is nie in staat is om die lisensie te koop vir vBulletin of selfs dit vir die toets van puroposes - vir vBulletin blogging op 3.x is dood projek en dit is nie meer ondersteun.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1