PDA

View Full Version: Opgelos Htaccess lêer moet word?



TrusTy
29-05-11, 00:36
Htaccess lêer in die installering van nuwe sub-lisensie, maar ek het nie 'n soort. Hoe kan jy help om jou htaccess lêer moet wees. Skep vBSEO 4.1.3 vBulletin 3.6.0 vBET 423 volgens die URL se skakel gebou konsensus te SEO (dws '/ en / adres')



# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /


RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]


Bird onuda kon nie die url te verander na gelang van die taal se

TrusTy
29-05-11, 21:49
htaccess lêer, wat weet hoe om 'n forum wees vir hierdie eienskappe nog?

vBET
30-05-11, 10:09
Hi. Hier vind u al die treffers hoe SEO skakels te ondersteun:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1539

Vertel het dit help. As jy enige ander vrae het oor hierdie kwessie - vra net:)

kamilkurczak
30-05-11, 18:13
jy gebruik vBSEO, gebruik asseblief hierdie een:


# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /


RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#************************************************************************--
#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]


RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Tweedens, as jy wil vBET en vBSEO te integreer - integrasie instruksies lees van readme.html lêer van doen-nie-oplaai gids.

TrusTy
31-05-11, 01:39
Waar doen ek verkeerd? http://ressim.net/s/upload/0f1851c5.png http://ressim.net/s/upload/faa4dfe9.png Files: Ek Multiupload.co - laai jou lêers te verskeie lêer hosting webwerwe! (Http :/ / www.multiupload.com/4ahyn9ah9d)

kamilkurczak
31-05-11, 07:13
In die eerste plek op jou beeld, Ek kan sien dat jy nie seo skakels gebruik, so gebruik htaccess reëls van hierdie post:


onthou vBET instellings in admincp-> vBET> Main

TrusTy
31-05-11, 22:35
EK gebruik seo skakels, maar in hoofblad .. as jy kliek om na die hierdie onderwerp .. dit is die stuur van die hierdie skakel ... Ek gereël al die instellings wat jy kan kyk na hierdie onderwerp op hierdie lêer dat ek, maar ek kan dit nie dat Ek het my beste ..

vBET
02-06-11, 22:33
Hi.

1. Gee hele fout kommunikeer - dit is op die prentjie gesny.
2. Hoe om voort te plant? Waar wil jy gaan op jou forum om dit te sien
3. Op die oomblik sien ek dat daar op jou forum vertaling is nie op alle werk. Wanneer ek gaan 'n vertaalde bladsy sien ek login page (selfs wanneer hulle nie vertaal bladsy het dit nie doen nie). Ek sien ook op so 'n gebreekte bladsy in vlae gedupliseer kode taal.

Let asseblief installeer nevest vBET weergawe. Ek weet dat dit onstabiel is oorweeg, maar slegs vir nuwe funksies - jy hoef nie dié op te draai.

Ook as ek sien vBET is nie geïntegreer met vBSEO - moet asseblief nie ook die integrasie. Alle opdragte word in readme.html lêer

Let asseblief laat weet ons na die installering van nevest vBET en beskryf die werklike stand van die kwessie (Indien daar foute steeds egsists is ons hele kommunikeer).

Indien steeds gebreek - PM my toegang tot die details vir Admin CP en FTP - Ek sal gaan alle installasie-en integrasie stappe was appropriatelly gemaak.

vBET
06-06-11, 01:17
Net nagegaan dit op jou bediener. vBET nie kan werk nie op jou forum nie, omdat jy nie braak instruksies vir SEO skakels na het dit op. Ook het geskryf Kamil presies wat moet die inhoud van jou htaccess-lêer. En jy het dit geïgnoreer. Please braak instruksies gegee. Jy moet in jou htaccess en Kamil bykomende reëls vir jou gegee het die begin af - kyk hier:

Doen dit asseblief! Staat van jou forum sal nie verander nie wanneer jy die antwoorde wat jy vra, sal ignoreer. Ons kan u hier gratis en gee wenke en akkurate beskrywings. As jy dink dit is te veel vir jou, dan kan ons dit doen vir jou wanneer jy dit koop installasie diens: http://www.vbenterprisetranslator.com/installation-service.php

So is daar 2 maniere om te maak dit werk:
- Koop installasie diens - betaal ons $ 30 en maak ons dit vir jou.
- Vra ons vir hulp en ons ondersteun jou vir vrye skryf jy wat om te doen en jy doen dit self
Maar dit sal nie werk nie wanneer jy sal vra om te ignoreer antwoorde en in plaas van braak instruksies vra weer. Asseblief braak die instruksies. Voeg vBET reëls na jou htaccess lêer - Kamil al het jy die hele inhoud moet jy daar en tip waar om te kyk vir die integrasie instruksies met vBSEO.

vBET
06-06-11, 17:56
OK - ons het die nodige veranderinge in lêers. Stuur asseblief vir ons vBSEO CP. Maak asseblief seker dat jy krul en iconv biblioteke het geïnstalleer - wat nodig is en op hierdie oomblik is selfs eenvoudige googletest.php bladsy is nie - daar is 'n interne stelsel fout. Sien PM vir meer inligting.

vBET
09-06-11, 18:51
Ons stuur vir jou 'n paar tyd gelede PM inligting dat die probleem is omdat jou bediener blokkeer uitgaande versoeke te Google. Ons het geen reaksie sedertdien nie. Ek het net uitgevoer googletest.php op jou bediener en ek sien dat dit reeds opgelos.

Omdat jy betaal vir die installasie diens wat ek nagegaan het vBET vertaling is ook 'n werk - vBET was afgeskakel. Ek ontsper om dit op jou forum en nagegaan vertaling. Dit is werk goed:) ook URL vertaling is die werk goed:)

So geniet vBET! :)

TrusTy
29-06-11, 00:42
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/tr/vbet4-troubleshooting/1905-htaccess-dosyas%C4%B1-olmal%C4%B1d%C4%B1r.html Onderwerpe in hierdie manier voor ná açmıstım.dah gekoop en betaal installasie dienste kom jy gestel het. Maar dan het ek besef bb soms werk dit en soms nie werk nie.

vBET
29-06-11, 17:28
OK ek saamgesmelt nuwe draad met ou een - want dit is nog steeds dieselfde probleem.

Let asseblief meer spesifiek wees - wat nie werk nie? Wat is fout boodskappe? Hoe om voort te plant? Waar kan ons sien dit op jou forum? Op die oomblik het ek weet nie wat nie werk nie. Presiese URL gee wat nie werk nie.

TrusTy
29-06-11, 22:07
Toe ek kies http://ressim.net/s/upload/faa4dfe9.png verskillende tale gaan op hierdie manier.

vBET
30-06-11, 01:35
OK Ek sien die prentjie. Tog het ek sien nie URL so ek weet nie hoe om voort te plant. Asseblief PM my toegang tot die details vir jou Admin CP en FTP + presiese URL vir neergestort bladsy. Ek sal dit check op die plek:)

vBET
01-07-11, 21:43
Jy het baie dieselfde probleem as jy gehad het voor jou uitgaande skakels na Google is geblokkeer. Sien asseblief: http://YOUR_DOMAIN/googletest.php

Jy het dit voor:

Kontak asseblief jou diensverskaffer en maak seker jou Google verbindings is fyn. Dan gaan die probleem en as dit nog bestaan, skryf asseblief aan ons.

Let asseblief daarop dat as sulke dinge weer sal gebeur nie eers seker jou met behulp van googletest.php jou diensverskaffer nie beperk nie uitgaande verbindings met Google.

Sê asseblief vir jou verbindings boete sal.

vBET
18-07-11, 12:29
Geen antwoord nie - oorweeg opgelos. In die ander geval, dan kan jy skryf net hier - ons sal die status verander.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1