PDA

View Full Version: PhotoPost probleme



Bill Craytor
22-02-11, 05:15
Ek het probleme met die installering van VBet te werk met die PhotoPost. Ek het probeer om die volgende instruksies in ander poste niks opgelewer nie.

Ek het die nuutste downloads van vBulletin en foto post vBulletin is geïnstalleer in

/ Home / .... / public_html

PhotoPost is geïnstalleer in / home / .... / public_html / photopost

Dit is ook 'n photopost.xxxx.yyy

Ek het die styl van vBulletin PhotoPost en die gekopieerde
vertalings vlae verskyn daar. Maar wanneer ek op 'n vlag, spring dit terug na die vernaamste forum met die hoof forum vertaal. Toe ek terug gaan in die photopost forum is dit nie vertaal. Dit is ook 'n probleem as ek op in' n Subforums van PhotoPost.

Kan iemand help?

kamilkurczak
22-02-11, 12:20
plak jy hier 'n URL na die integreer instruksies wat jy maak.

bcraytor
26-02-11, 01:01
ValuationEngineer.com / classifieds ValuationEngineer.com / hersiening en ValuationEngineer.com / photopost

kamilkurczak
22-04-11, 09:54
Hallo, asseblief, jy bevestig dat hierdie kwessie is nog steeds op jou forum (het jy nodig om ons help om nog?)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations