Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: vBET 4.4.0 släppt

Michał Podbielski (vBET Personal)
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default vBET 4.4.0 släppt

Hallå

Denna version anses BETA, på grund av stora förändringar för att stödja andra översättning API: er, men tidigare version vBET4.3.0 anses nu vara stabilt. I vBET4.4.0 fanns det bara 3 små buggar korrigeras från tidigare version, även vissa förändringar gjorts för vBulletin4.1.4 ny redaktör. Alla detaljer nedan.

OBS! Det finns ytterligare en uppdatering nödvändiga åtgärder:
    - Ladda upp till servern innehållet i katalogen upload-gång från vBET paketet (innehåller konfiguration för flera översättning API-stöd)

BUGS korrigeras:

Förändringar för vBulletin 4.1.4 nya redaktör:

Kända problem (Vi anser det som vBulletin buggar och vänta på vBulletin svar för officiella felrapporter):

Senast redigerad av vBET; 16-06-1121:59.

SRY, men vad är "Opak"?

Edit:
    Laddade upp "upload" och "ladda upp en gång" till mitt forum rot. Installerade nyaste xml men online buggen finns fortfarande kvar. Fine.
    Senast redigerad av wowglider.de; 16-06-1120:20.

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av wowglider.de View Post
    SRY, men vad är "Opak"?

Edit:
    Laddade upp "upload" och "ladda upp en gång" till mitt forum rot. Installerade nyaste xml men online buggen finns fortfarande kvar. Fine.
    Jag menade "wrap" - redan korrigerad

Om online frågan - naturligtvis fortfarande finns - det är tydligt beskrivet i Kända problem avsnitt i mycket tråd du svar

Okej, sorry, jag trodde det skulle fastställas med denna version.

Edit:
    den Opaque sak är också någonstans i ditt vbet ... vet inte var, men jag har sett det här förut .. ;-)
    Senast redigerad av vBET; 17-06-1114:41. Anledning: off topic bort - beskrivs i separat tråd:)

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av wowglider.de View Post
    Okej, sorry, jag trodde det skulle fastställas med denna version.
    Vi vill lösa det, men vi anser att det inte vBET bugg bara vBulletin bugg. Även om vBulletin kommer att bo med förändringar de gjort i 4.1.4 så troligen kommer vi inte längre kunna stödja denna funktion (visar användaren flaggan på nätet sida). Vi måste vänta på vBulletin laget reaktion nu. Kommer de att ändra det och inga förändringar på vBET sida kommer att bli nödvändiga. Eller kommer de att stanna med själva lösningen och vi har riktiga problem att hantera denna funktion.
    Senast redigerad av vBET; 17-06-1114:41.

Reg.datum
    Oktober 2009

Bara för att påminna - inte arbetar online-användare sida är kända problem och ha lätt snabblösning. Nu väntar vi på vBulletin hantera detta eftersom det är deras fel (just nu med status "bekräftat"). Vi påminner här, eftersom vi får anteckningar från användarna om att det inte fungerar - ja vi vet

Quick fix är trivialt - se under länken nedan:
    Användare som är online frågan (quick fix: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8985) (VBulletin felrapport: vBulletin Roundup)

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Default Fick detta felmeddelande efter att uppgraderat till 4.4.0

Fick detta felmeddelande efter att ha uppgraderat till 4.4.0

Fatal error: Call to undefined funktion vbet_isLangOn () in / disk2/forum/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 1002

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av cevo View Post
    Fick detta felmeddelande efter att ha uppgraderat till 4.4.0

Fatal error: Call to undefined funktion vbet_isLangOn () in / disk2/forum/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 1002

Vänligen öppna ny tråd för detta i rapportera fel avsnitt - vi kommer att kunna hantera det där.

Text automatically translated from: Hebrew to: Swedish
    Translated text
    Det finns en destination / datum när den stabila versionen kommer ut?
    I månader Jag laddade ner systemet och vänta på en stabil version och din giltiga
    Original text

Reg.datum
    Oktober 2009

För tillfället har vi inte release datum för nästa version. Egentligen så stabila anses version vBET4.3.0. vBET 4.4.0 lägger till stöd för Microsoft översättning och löser några buggar från 4.3.0. Just nu i 4.4.0 har vi 8 fel - allt är redan korrigeras och det kommer att inkluderas i nästa utgåva.

För tillfället kan jag säga att vBET4.4.0 är ganska stabilt. Viktigast fel som du bör överväga att lösa genom snabb lösning är:
    - vBET ytterligare användargrupper betraktas som förbjuden
    - Microsoft översättning av texter med "tecken
    - Hittades inte vbet_isLangOn ()
    - <-! VBET_SNTA -> lades i databasen för rapporterats efter
    - Försvinner ytterligare användargrupper för användare

Som jag skrev de alla kommer att inkluderas i nästa utgåva. Just nu väntar fortfarande på att se inte något annat visas. Om du är bråttom kan du installera vBET4.4.0 och göra snabba lösningar.

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •