Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: vbet fel med MARCO1 Dölj alla

Hybrid Utsikt

Tidigare Inlägg Previous Post   Next Post Nästa Inlägg
    Banned
    Reg.datum
    Jun 2010

Default vbet fel med MARCO1 Dölj alla

Max:
    Jag har testat på ett forum vBet 2.4.3 och MARCO1 Dölj alla Hack v4.0

MARCO1 Dölj alla Hack gör är att dölja länkar till gästerna, byta länk med ett budskap, är problemet att meddelandet är skrivet två gånger om vbet 2.4.3 är installerat.

MARCO1 Hidel alla kan laddas ner från vbulletin.org hemsida.

Kan någon anställd ta en titt? Jag tror vbet är mycket intressant, men med denna bugg ...

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

hej,

Kan du klistra in här ditt forum url. Jag skulle vilja se denna fråga. Skriv till mig var jag kan hitta denna fråga (på forumet). Där jag måste titta?

Är denna fråga endast om översatta sidor eller icke-översatta sidor också?
    Vänligen, avaktivera vBET av din admincp och se till att denna fråga fortfarande.

Jag ser fram emot att höra från dig.

Banned
    Reg.datum
    Jun 2010

Ja jag har testat och är på webben vbet är aktiverad, men icke översatta sidor happends.
    Happends alltid vbet är aktiverad kan du kontrollera det till exempel komma in här: laradiobbs .***/ normas-de-los-foros/5-normas-y-politicas-del-foro-la-radio-bbs.html

Du måste byta *** med nät eftersom jag skränande efter webbplatser utan 15 inlägg.

Nu vbet är inaktivera och länk ersätts för en tid med meddelande: [Ensam usuarios Registrados pueden ver los länkar. HAZ klicka para registrarte]

Men är vbet aktiveras meddelande: [Ensam usuarios Registrados pueden ver los länkar. HAZ klicka para registrarte [Ensam usuarios Registrados pueden ver los länkar. HAZ klicka para registrarte]]

Om du behöver kan jag återaktivera vbet men tycker MARCO1 Dölj alla är ett gratis addon kan du ladda ner det från vbulletin.org och testa på den lokala datorn bättre.

Tack.
    Senast redigerad av Miguel86; 23-06-1019:15. Anledning: Förklara *** anledning

Reg.datum
    Maj 2010

Jag har en en fråga nu. plese försök att inaktivera den här Marco och försöka hitta problemet. plese skriver här är denna fråga fortfarande?

Banned
    Reg.datum
    Jun 2010

Men om jag inaktiverar Marco, det budskap som du måste vara registrerad för att se länkar visas inte eftersom det meddelandet visas med Marco dölja alla.

Reg.datum
    Maj 2010

Men om vBET är turded av detta alternativ fungerar normalt?
    Detta är en Marco etc. fråga. Bara skriva till support av denna produkt.

Banned
    Reg.datum
    Jun 2010

Om vbet är inaktiverad dont happends, så jag tror är en vbet problem: S

Reg.datum
    Maj 2010

Hej Miguel,

Jag vet det, men vBET fungerar pra också.

Detta är förmodligen en konflikt mellan två plugins (vBET och Marco) och det är inte en vBET fråga. Hitta konflikten kommer att pågå under mycket lång tid eftersom vBET har en massa filer och funktioner och vi vet inte denna plugin (Marco etc.). Marco är mindre plugin. Hans hjälp kommer att bli lättare att hitta denna konflikt, så skriv till dem.

Om de misslyckas kommer vi att försöka fixa det.

Tack.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av Miguel86 View Post
    Om vbet är inaktiverad dont happends, så jag tror är en vbet problem: S
    Jag slår vad om att när MARCO1 är dissabled då är det också dont händer, så jag tror att det är en konflikt - pelase träda Kamil förslag. Hitta konflikten är mycket lättare för författaren av mindre mod och även det är mycket lättare att ändringar som gjorts där.

Som Kamil skrev - vi kommer att försöka lösa konflikten om författaren MARCO1 kommer att misslyckas, men först ska du bara fråga honom om det

Banned
    Reg.datum
    Jun 2010

Problemet är att Marco dont svaret allt som rör denna mod sedan den 17 april.

Jag har sett mod många gånger och jag kan inte se problemet.
    Har vbet någon tipe av omskrivning av varje webbadress på sidan? maeby thats anledning.

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •