Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: konstiga tecken i webbadresser

Hybrid Utsikt

Tidigare Inlägg Previous Post   Next Post Nästa Inlägg
    Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2010

Default konstiga tecken i webbadresser

[Lang = vi] Hej,

* Ron97 مباراة .. أي مكان آخر يمكن الربح? - العاب الجوال منتدى تحميل Mp3 موسيقى فيلم فيديو خلفية المشروع شركة إدارة الأعمال الكبار فوتوشوب يؤ

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2010

Googlebot hittade ett mycket stort antal webbadresser på din webbplats: Var god välj ditt språk Bel 19 maj 2010
    Googlebot stöter på problem under genomsöka din webbplats Välj din språk Bel.
    Googlebot mött oerhört många länkar på din webbplats. Detta kan tyda på ett problem med din webbplats URL struktur. Googlebot kanske onödigt att krypa ett stort antal olika webbadresser som pekar på samma eller liknande innehåll, eller krypa delar av din webbplats som inte är avsedda att kunna genomsökas av Googlebot. Som ett resultat Googlebot kan konsumera mycket mer bandbredd än nödvändigt, eller kanske inte kan indexera hela innehållet på din webbplats.
    Mer information om denna fråga
    Här är en lista med exempel på webbadresser med potentiella problem. Dock kan denna förteckning omfattar inte alla problematiska webbadresser på din webbplats.

* Ron95 Ron97
    * En ¤ ¤ Ã ¥ Ã ¤ · Ett ¤ ¾ à ¤ ° A ¤ · En ¥ <à ¤ ¨ ¥ € PS3 250GB - à ¤ «Ã ¥ <à ¤ ° A ¤ ® à ¤ ® à ¥ <à ¤ ¬ à ¤ ¾ à ¤ ‡ à ¤ ² à ¤-à ¥ ‡ à ¤ ® à ¥ à ¤ · Ett ¤ à ¤ ® à ¤ ª Ã ¥ € 3 à ¤ μà ¥ € Ã ¤ ¡à ¤ ¿à ¤ · En ¥ < à ¤ · Ett ¤, Ã ¤-à ¥ € à ¤ ¤ à ¤ ® à ¥, Ã ¤ μà ¥ € Ã ¤ μà ¥ ‰ Ã ¤ ² à ¤ ª Ã ¥ ‡ à ¤ ª à ¤ ° A ¤ ª à ¤ ° A ¤ ¿à ¤ · En ¥ <à ¤ OEA ¤ ¨ ¤ ¾ à ¤ ª Ã ¥ Ã ¤ ° A ¤ ¬ à ¤, Ã ¤ § à ¤ ¨ ¤ μà ¥ Ã ¤ · Ett ¤ ¾ à ¤ ª Ã ¤ ¾ à ¤ ° à ¤ • Ett ¤, à
    * U Ø § Ù † Ø · USO ± Ø ³ oss USO º USO · O ® U ... Ø ³ Ø © Ø kr Ø'Ù ‡ Ø ± - u ... Ù † Ø ª Ø · U ‰ Ø § Ù "Ø ¹ Ø § Ø · Ø § Ù" Ø ¬ UO § Ù "Ø ª Ø * u ... brukar" U ... Ø ¬ Ø § Ù † oss mp3 Ø § Ù "U USO ¯ brukar U ... UO ³ brukar, U ‰ Ø § Ù" U brukar "U ... Ø ® U" U USO © Ø § Ù "U ... Ø'Ø ± UO ¹ Ø'Ø ± ÙƒØ © Ø ¥ Ø · Ø § Ø ± Ø © Ø § Ù" Ø kr Ø ¹ Ù ... Ø § Ù "U UO ª ÙØ'ÙØ · U, ØμØμ Ø § U "O * Ø · Ø § Ù" Ø ª oss

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2010

RewriteEngine På

RewriteBase / forum /

RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
    RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((webbadresslista | sitemap_) .* \\ (XML |..? Txt) (\\ GZ))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeras = / forum / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeras = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Vad är Inlägg först om?

Din. Htaccess ser bra ut och som jag ser det fungerar. Har du några problem med reglerna?

Om Google Obs - exempel på problematiska URL är inte en webbadress alls. Är det något trasiga på post, eller så är det som Google skickar dig?

Också - Jag såg att du redan skrev i tråden där denna fråga har beskrivits. Vänligen träda tips som beskrivs där. Mestadels:
    1. Blockera irrelevant innehåll av robots.txt
    2. Kontrollera gör verktyg för webbansvariga visar dig i fel del loopas webbadresser (loopas innebär vissa delar upprepas om och om igen)

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2010

1. gjorde
    2. Google visar inte fel slingor url

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2010

Kommentar dessa områden ut -
    Code:
    #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    #RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    och försök igen. Du behöver inte den två gånger. Och du behöver inte denna linje heller -

Code:
    #RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    (Redan kommenterat ovan)

^ ^ Med den raden i det, bröt mitt forum. Det behövs inte.

Om det inte fungerar ... även försöka kommentera denna del ut -

Code:
    #RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.nusantaraku\.org
    #RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/$1 [L,R=301]
    Vissa servrar dont behöver det. Jag var tvungen att kommentera det så bra .. annat forum var pank.
    Senast redigerad av VGF; 23-05-1015:55.

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2010

Min vBet installationen är fullt funktionell med bara följande i htaccess. -

RewriteEngine På
    Alternativ + FollowSymLinks

# VbSEO Sitemap
    RewriteRule ^ ((webbadresslista | sitemap_) .* \\ (XML |..? Txt) (\\ GZ))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]
    # END

# VBET
    # REGLER för SEO översättning länkar med vBSEO (måste inkluderas innan alla regler för att vbseo.php)

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeras = / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & dirigera = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    # VBET Avsluta

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av badawidollah View Post
    1. gjorde
    2. Google visar inte fel slingor url
    1. Då - före eller efter Google post?

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2010

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    1. Då - före eller efter Google post?
    innan Google maila mig.
    min index växer inte som vanligt nu.
    ser ut som Google hållplats från indexera min webbplats

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2010

Quote Ursprungligen postat av badawidollah View Post
    innan Google maila mig.
    min index växer inte som vanligt nu.
    ser ut som Google hållplats från indexera min webbplats
    Det tar tid, Bro. Jag skulle ge det 2 till 3 månader minst.

Jag har varit att analysera sökmotor SEO för som 10 år nu. Och det råder ingen tvekan det tar tid för Google att bestämma den "slutliga" placering av dina sidor. Det kommer att fluktuera på högre och lägre skikten i veckor.

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •