Jag får en tom sida när jag visar någon av de översatta RSS-flöden, några idéer varför?
tack.
Jag får en tom sida när jag visar någon av de översatta RSS-flöden, några idéer varför?
tack.
Vilken typ av RSS kan du testa - skicka fullständiga webbadressen. Är det som händer på ursprungliga RSS också eller bara på översatt en?
Bara översatt RSS, är normalt RSS fint, du har mitt forum URL, kan du testa det där.
OK - jag ser det på ditt forum. Tyvärr kan vi inte återge det på vårt forum.
Det vore bäst om vi får tillgång till ditt forum och kontrollera det - det kan också testa exempelvis / kopia - det är bara att bete sig likadant. Utan att återge frågan kan vi inte arbeta med det. Kan du PM mig tillgång detaljer till din Admin CP och FTP? Som jag skrev det kan vara några testexemplet - Jag behöver bara beteende inte innehållet. Eller åtminstone har du några felloggar om RSS? ...
Som ni kan se här och på detta forum RSS fungerar bra. På vårt test forum också. Just nu du är den enda som har problemet och ditt forum är den enda plats där vi kan kontrollera det.
Jag är den enda admin på mitt forum, ge mig instruktioner för felsökning.
Jag är rädd att det är för komplicerat och kräver samspel - vi måste hitta orsaken till problemet. Jag skulle kunna ge dig snabb lösning instruktioner om jag visste vad som händer där och kunna återge den på min sida. Utan att veta var felet är att vi har helt enkelt ingen aning om hur, vad och gör fixa det (det kan bero på konflikter på annat mod, fel konfiguration ...). Utan möjlighet att reproducera det vet vi inte gör vårt förändringar löser problemet. Och du är den enda som har problemet. Det är därför det vore bäst om vi har tillgång - även till ditt test forum. Som jag redan skrev jag inte behöver din foruminnehåll Jag behöver bara det beteende. Jag förstår att ni inte vill dela åtkomst till din riktiga forum. Har du testa exempel där samma sak händer?
Vid denna tidpunkt, på enklaste instruktioner kan du öppna filen / Includes / vbenterprisetranslator_functions_external.php och bestämma var koden stannar utvärdera genom att echo "test 1"; (Och byta nummer för varje eko) mellan rader kod. Om du vet vad som är binär sökning sedan använda denna algoritm. Utvärdering börjar i funktion vbet_translateExternal.
Om du tror att du har möjlighet att avgöra var problemet är så kan vi göra det här sättet, men det kommer att ta mycket längre tid - speciellt på din sida, vad är inte nödvändigt eftersom ni har vårt stöd. Självklart förstår vi att ni inte vill vårt fulla stöd, så låt oss försöka göra det på ditt sätt.
Att få en annan fråga här Computer Juice - Site Spy
Verkar skriptet inte få css-filen på rätt sätt och söker på fel ställe för bilder ...
- Jag ska försöka det du sa till andra frågan.
Nej - jag skrev aldrig något sådant. Jag har ingen aning varför du ens tänka på att ...
Sådana där tips för dig, eftersom de där enklast att beskriva. 1: a - du missar poängen om binära sökning. 2: a - vi har sätt att göra detta utan att någon utgående förändras och vi kan göra detta snabbt, för vi vet att vår kod och har stor erfarenhet av att hitta buggar eller konflikter med andra plugins.
Hur som helst - din fråga inte ger dig några steg närmare lösningen. Vi erbjuder dig vårt fulla stöd. Du kan acceptera vad du betalat för, eller så kan du neka den. Vi kommer att hedra dig beslut och försöka hjälpa dig även om du vägrar vår support. Fortfarande finns fokus på problemet - man vill försöka göra det själv, vänligen träda våra tips. Du vill att vi ska säkra din tid, låt oss i. Observera att alla våra intentioner är att hjälpa dig.
Höger och den punkt jag gör är att jag kan följa instruktioner, så kan du ge mig instruktioner.
Jag vill inte ge dig tillgång som du inte har någon online rykte, de enda människor jag ge tillgång till mina forum är mig vBulletin och vbseo, eftersom jag kan lita på dem.
Du är nytt för mig, så skulle jag föredra att få instruktioner, inte fullt stöd.
Tack.