Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Bara översätta nya trådar

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Default Bara översätta nya trådar

Jag skulle vilja föreslå en funktion för att bara lägga till översättningen länkar till trådar nyare än en angiven tidsperiod. Om trådarna är äldre än den angivna perioden, men har översatts i ett visst språk, ge länken översättning.

Som det är, Google och andra robotar pà ¥ varje sida på webbplatsen, onödigt översätta allt går tillbaka 10 år (i mitt fall). Detta har visat sig vara mycket kostsamt.

Text automatically translated from: Portuguese to: Swedish
    Translated text
    Utmärkt förslag *** ***
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Just nu kan du göra något dylikt. Inte datum men av rum. Det du har alla mycket gamla trådar på någon särskild plats kan du lägga till i vBET konfiguration plats ignoreras - och det inte kommer att översättas.

Inga problem med att lägga till ålder bör man filtrera och inte översätta mycket gamla trådar. Vi kommer inte kontrollera de redan översatt eller inte - det vore alltför kostsamma för prestanda (vi kan tänka efter om du lägger till det senare som ett annat alternativ).

Begäran accepteras

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Jag antar att det finns forum som jag har som innehåller gamla Arkiv endast trådar. Det enda problemet är att jag inte vill inaktivera översättningar helt om de redan har översättningar gjort (då jag skulle bara slöseri med pengar). Detta skulle inte vara ett problem om jag gjorde en ny installation av vBET.

Tack för din behandling.

Reg.datum
    Oktober 2009

Vi kommer att tänka på detta. Fortfarande - Överväg att för användarna att det skulle vara bättre om det kommer att inaktiveras helt eller översatt helt, annars blir förvirrande - varför de och dem som inte...

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

I mitt fall som de flesta användare inte kommer tillbaka tidigare 5 år och läsa trådar - är endast sökmotorer

Reg.datum
    Oktober 2009

Fortfarande tar denna sökmotorer dig ny trafik från verkliga användare sökningar. Hur som helst - som jag redan skrev vi kommer att arbeta på det

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Översätt inte tråden efter en angiven tid efter det att skapa en tråd eller datum för det senaste inlägget i tråden?

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Datum för senaste inlägget kommer förmodligen fungerar bättre. Om en post är fortfarande relevanta och som svarade då det förmodligen bör översättas.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Tack för ditt förslag. Vi kommer att arbeta med den här funktionen.

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •