Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Troubl med vbseo integration - hjälp

. Jag är glad av stödet som här.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Hej jag kan inte tillträde ditt forum med data som du har gav mig kontrollera Inkorgen

Hej, kontrollerat jag inloggningen innan det skickas. Jag försökte det igen och det fungerar för mig. Jag skickade en alternativ server IP i DNS-frågan.

Tack.

Thaks till r.dziadusz, min fråga har lösts. Din hjälp är mycket uppskattade .

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

gärna hjälpa dig, om du har några andra frågor som be, om alla andra frågor vänligen Öppna ny tråd

Tyvärr, men det fortfarande verkar vara vissa problem. Min hela sida översätter nu, men enskilda översättningarna verkar inte fungera av någon anledning. Vet du vad det är? Eftersom sidan översättningen fungerar, antar jag att google API eller microsoft API arbetar, men jag vet inte varför enskilda texten inte översätta.

Tack för alla svar.

Michał Podbielski (vBET Personal)
    Reg.datum
    Oktober 2009

Öppna ny tråd för ny fråga - även ange mer information (exakt URL till den sida där problemet finns, offert för text som inte är översatt).

Kort - kan Vänligen Observera att du inte har att gissa innebär översättning API arbetar du checka in Admin CP - > vBET - > översättning leverantörer tillgänglighet. Anledningen till varför inte fungerar enskilda översättning kan vara att faktiskt leverantörer inte är tillgängliga, så fick du vad du har i cachen och vissa delar (de som inte har översatts) är nya på sidan (nya svar, redigerade inlägg). Öppna ny tråd för det här nya problemet om du behöver mer hjälp.

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •