Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 17 de 17

Tema: Troubl amb la integració vbseo - ajuda

Crec que és el que tinc com .htaccess ara. T'he enviat l'accés per primer ministre. Gràcies un cop més! Puc rebre vbet per treballar per separat des de vbseo... però integrant tots dos semblen per ser dur per a mi... trist per al problema i gràcies. És molt agraït . Em plau pel suport aquí.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Hola jo pot no acces el seu fòrum amb les dades que he em va donar si us plau revisi el seu inbox

Hola, he comprovat la connexió abans d'enviar-lo. Ho tastava una altra vegada i funciona per mi. Em va enviar una adreça IP de servidor alternatiu en cas de problema de DNS.

Gràcies.

Thaks a r.dziadusz, el meu problema s'ha resolt. La seva ajuda s'aprecia molt .

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

feliç d'ajudar a vostè, si vostè té alguna altra pregunta, si us plau demani, qualsevol altre tema si us plau obri nou fil

Trist, però allà encara sembla per ser algun assumpte. La meva pàgina sencera tradueix ara, però les traduccions individuals no semblen per treballar per alguna raó. Saps el que l'assumpte és? Des de les feines de traducció de la pàgina, endevino google API o microsoft API està treballant, però no sé per què el text individual no està traduint.

Gràcies Per qualsevol resposta.

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Complau fil nou obert per assumpte nou - també si us plau proporcionar més detalls (URL exacte a la pàgina on l'assumpte existeix, cita de text que no és traduït).

En breu - si us plau nota que no has d'endevinar fa API de traducció està treballant-te el pot comprovar dins Admin CP -> vBET -> Disponibilitat de Proveïdors de la Traducció. La raó per què la traducció individual no està treballant pot ser que de fet els proveïdors no són disponibles, així que aconseguies quin tens en cache i algunes parts (aquells no traduït) és nou damunt pàgina (respostes noves, va editar correus). Si necessites més l'ajuda complau fil nou obert per aquest assumpte nou.

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •