Inga fel I Apache loggar, fel vid åtkomst av eller på annat sätt
Svar med qoute, se kompetenskraven offert och när du sparar du bokför offert är borta, på Inaktivera VBet allt arbetat
Inga fel I Apache loggar, fel vid åtkomst av eller på annat sätt
Svar med qoute, se kompetenskraven offert och när du sparar du bokför offert är borta, på Inaktivera VBet allt arbetat
Senast redigerad av techanalyst; 11-10-11 på 21:17.
Berätta exakt hur du ã ¥ terskapa den.
-Hur gör du svar (snabb eller avancerade eller frågan är för monter)?
-Gör det hända för varje meddelande eller för vissa specifika (ange URL till exakta exempel meddelande där vi kan se det efter svara med citat)? (i detta ögonblick vi behöver vissa innehåll som vi vet att det bryter på ditt forum)
-Det händer när du svar på den översatta sidan eller på inte översatt sida eller monter?
Vi kommer att först försöka återge det på vårt test forum (här vi inte uppdaterar ännu till vBulletin 4.1.7 vi fortfarande kontrollerar det på vår test-instans).
Bara klicka på en post, besvara med citat, kompetenskraven finns det sedan en gång du bokför inte det, inget särskilt
1.) Klickar du på svara med Qoute
2.) Spara
3.) endast svar sparas, offerten är borta
Inaktiverad hälften plugins tänker det var en annan, ingen förändring, inaktiveras VBet och boom arbetade
Alla frågor besvaras så vi kommer att kunna ställa in den exakt samma i vårt test forum. Detta kommer att spara du skickar oss åt detaljer om vi kommer att kunna reproducera det på vårt test forum. I detta ögonblick svarade du bara 1 av 3 frågor.
Hej jag försökt att återskapa thiss frågan i min test forum, och jag får alltid alla meddelanden (citerade och svar)
Kan du ge oss mer information - pm som din åtkomst detalj och jag kommer att checka ut på plats
Ive förlorade totala intresse av att få detta arbetar, endast har tre dagar men illa måste acceptera förlusten 200 +, fick jag höra exportbidrag, bör du uppdatera din FAQ "Nej exportbidrag"
Jag kan inte fortsätta att sänka forum, och där din plugin fungerar för mig (punkt), Im inte kommer för att tillåta dig att gå på mitt forum, Papperskorgen det får endast din plugin arbetar för att höra er säga "vår fungerar kontakta andra", jag kan leva withlut översättare tjänster, jag rälsförhöjning levande utan andra plugins
Dåligt komma tillbaka när det fungerar det sätt som jag behöver ta fram till dess bort mitt användarnamn, konto och allt annat vänligen, Im sätt till att irriterade
Senast redigerad av techanalyst; 12-10-11 på 13:28.
Hej. Vi har inte uppdatera FAQ är inte FAQ - hela politiken beskrivs i licensavtalet som du accepterat. Jag förstår inte din 200 +-förlust - vet inte exakt hur du menar, men vBET inte kraschar ditt forum som är funktionell och det var ert beslut att börja arbeta på verkliga forum. Mest ut klienter inte har några problem med vBET själva som har hög kvalitet (i nuläget finns det inga varje felrapport som är öppet). Vi kan inte vad är orsaken till ditt problem utan tillgång till ditt forum - det är inte reproduceras på våra test forum. Vänligen Observera att alla har olika plugins och kanske är det några konflikter med andra mod, eller bara något var fel under installationen-konfiguration. Naturligtvis är det kanske vBET fel, men vi kan inte bekräfta det tills vi kan återge det på vår testmiljö.
![]()
Dag/morgon Radek kommer att uppdatera detta mycket forum till vBulletin 4.1.7 - du är Välkommen att försöka återskapa problemet här. Om du kommer inte kunna göra det här e kommer också vi att få tillgång detaljer att arbeta med frågan, eftersom detta kommer att innebära att problemet är närstående inte vBET utan att din specifika miljö (konfiguration, andra plugins, möjliga fel installation). Också försök vänligen inte att förutsäga framtiden - du kan inte göra det. Så vänligen bara klubbor utfärda i stället för att skriva fantasy om vad det kommer att vara - det ger oss ingenstans. Ingen sade du att inaktivera alla din plugins - du är hysteriskt här eller bara försöker göra en buller (vad för?). Jag tror du var tvungen att höra något som före - kanske från vBulletin team, kanske från vbseo team, kanske någon annanstans. Men du hör inte det här. Så vänligen utan att göra berättelser. Hålla vänligen frågan - ingen vet vad kommer att bli. Faktiskt kanske kommer vi att meddela något liknande, men som ni kan se i vår integration avsnitt vi ägnar mycket av vår tid att hjälpa användare med andra mods och vBET.
Så kommer tillbaka när vBulletin 4.1.7 kommer att finnas på vårt forum ant försök att återskapa problemet. Just nu enligt vår kunskap det arbetar vBET bra vBulletin 4.1.7 på vår test-instans. Du kommer att kunna kontrollera det personligen. Så det fungerar på sätt som våra användare behöver det - fungerar korrekt. Vi kommer gärna verkligen om du hittar fel i vBET och med leende jag kommer att flytta tråden bug rapportering avsnitt-eftersom det kommer att innebär att vi kan förbättra vBET en mer tid för att ge våra användare stora kvalitet. Så är du välkommen att gå tillbaka hit och visa oss frågan. Vi kommer inte att kunna lösa någonting utan möjlighet att reproducera. Om det kan återges endast på ditt forum (inga en påståenden han har samma fråga och aldrig hänt innan något liknande) behöver vi ditt forum för att hitta våra vad som pågår och finns det någon fråga alls.
Ge mig informationen som du vill ta bort och avinstallera varje del av denna sak, filer kod allt utan ORSAKAR alla frågor på min nuvarande FORUM vänligen
STOPPA BERÄTTAR KUNDEN VAD DE VILL, IM KUNDEN OCH JAG BERÄTTA VAD JAG VILL
Behöver jag säga det i 52 språk?
Hej - vänligen peka där jag sa till dig vad du vill - jag vet inte vad du talar och det är redan bekräftat att du gjort meningar utan någon, så jag skulle vilja fråga er vad du exakt skriver om. På detta mycket tråd ord "vill" och "kund" är bara i ditt senaste inlägg. Just nu inte vet jag vad du skriver om.
Så här avinstallerar du:
1. Avinstallera av Admin CP
2. Ta bort vBET regler från .htaccess om sådana lades
3. Ta bort alla filer som laddas upp till FTP (det räcker med att ta bort endast filer som laddas upp till inkluderar/xml Det kommer att påverka din Admin CP-menyn även efter avinstallera, hela resten kan bara bo)