Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Aktivera / inaktivera vbet utan problem

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Default Aktivera / inaktivera vbet utan problem

Hej, kan i dig nästa utgåva du gör det så att åtminstone för teständamål vbet kan inaktiveras, om jag inaktiverar det just nu kan jag inte komma in på min sida alls och har att bråka med. Htaccess ... etc i För att göra forumet användbart.

Det bör finnas ett sätt att aktivera eller avaktivera vBET lätt precis som många andra mods, skulle denna typ av integration vara mycket värdefull för användare och problemlösare.

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

hej,

Först av allt - om du inaktiverar vBET - våra regler i htaccess inte fungerar - varför? eftersom du inte har flaggan kod i url.

för det andra, om du har vBET integrerat med vBSEO - vi har inte några alternativ - du kan bara ersätta gamla vBSEO filer igen (vBSEO systemet inte har krokar system).

i slutet - ditt forum efter inaktiverar av vBET bör fungerar normalt (inga tomma skärmar, etc.)
    Om du har en tom skärm efter inaktivering av vBET - kolla i din serverloggfiler för vissa fel - Vi kommer att kontrollera det.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Precis som Kamil skrev -. När vBET är inaktiverad regler i htaccess bör inte skada något.

Gäller även om vBSEO integration - det finns ingen krok systemet så filen förändringar behövs.

Jag flyttar denna tråd till buggar avsnitt. Vänligen ge mer info (om du ser vit skärm, måste det finnas fel i loggar) så vi kommer att kunna arbeta på det.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Michal det är inte en bugg, detta är min poäng finns det inget sätt att helt enkelt inaktivera vBET kommer andra mods har:
    Aktivera produkt?
    Ja Nej

Reg.datum
    Maj 2010

Du kan aktivera eller inaktivera vBET i admincp-> plugins-> Hantera produkter - har du samma resultat

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Reg.datum
    Maj 2010

vad tycker du att detta alternativ är nödvändigt?

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Jag vet inte vad andra tycker Kamil, men för mig tror jag det är speciellt för nya forumet ägare som inte skulle känna för att gå till Insticksprogram & Produkter> Hantera Produkter> avaktivera din produkt, skulle de flesta bara leta efter "slå on / off "i AdminCp> vBulletin-alternativ.

Reg.datum
    Maj 2010

hur är det med frågan efter inaktivering av vBET? Kan ni bekräfta att denna fråga fortfarande finns?

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Den enda fråga som finns när du inaktiverar vbet sedan återaktivera är att taggarna lang kod inte längre tolkas så här http://www.thecodecage.com/forumz/me...post1054986448 Jag inaktiverat bara vBET försök och sedan aktivera och taggen tidigare tolkats [lang] är inte längre tolkas eller översätts

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •