Jag har installerat på din mode NLP-er - automatisk tråden tagger och vBET den fria versionen. Eftersom jag installerade vBET märkt att föll ur Googles index mina tags med den grundläggande språk (polska). Från vad jag kan se det på ditt forum är indexerad bara 50 Taggar: Skriv sajt: adress ett forum på Google, eftersom jag inte kan jag klistra in en länk. Kanske beror detta på att det finns fel i Sitemapie (så de säger mig att verktyg för webbansvariga)? Konkret föreslår de att en del länkar leder till samma plats. Kanske dags att tänka över denna NLP-er? Antal besök per dag släppte mig från 13 till 10.000 av det faktum att taggarna har fallit ut ur index.
Lämna en länk till platsen, kan vi se vad som händer om det finns några omdirigeringar eller länkar sig fungera bra. När det gäller portal är en enkel NLP ger falsk information, som för närvarande är det primära språket i Google kröp omkring 275 resultat där, och jag tror att de är alla taggar som finns i det forumet (det finns mindre än 120, men vissa har ett par sidor i resultaten) . Enkel verifiering - kasta det i en fråga till Google: Code: site:forum.simple-nlp.pl/tags/ I samband med detta ett misstag från din sida, misstänker jag att också kunde vara ett misstag för indexerade taggar i ditt eget forum - ladda länk som kommer att kontrollera det först. Du skriver fel - ge detaljerna. Vi kan inte svara på ospecificerat fel eller hjälp utan specifik information. Helt på marginalen - vBET inte ändrar sidor på naturligt språk (tillföra flaggor) så om verkligen taggarna försvinner från indexet, då föreslår jag att kontrollera om de ibland inte var blockerade i robots.txt-filer Vänligen skicka nödvändig information.
site:forum.simple-nlp.pl/tags/
Senast redigerad av vBET; 18-05-11 på 20:14.
Visa taggmoln
Forumets regler