Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Användare som språket inte hedrad

Hybrid Utsikt

Tidigare Inlägg Previous Post   Next Post Nästa Inlägg
    Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Default Användare som språket inte hedrad

Jag har registrerat mig som ny användare och valde spanska som mitt inlägg språk, när jag sedan loggade in på forumet var det på engelska istället för spanska (jag bor i England, så min webbläsare är engelska, men i vbet inställningar jag valt "förtroende användare" ), jag kollade i usercp redigera detaljer och det språk som valts visar spanska?

Kan du råd tack?

Hälsningar,
    Simon

EDIT: det språk som flaggan (spanska) kan inte väljas så att en del är uppfyllt sitt bara att det inte översätta sidan till spanska!
    Senast redigerad av Simon Lloyd; 05-10-1021:06.

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

hej,
    Lita på användaren alternativet den till Google språkidentifiering. Google är inte frågat om språk alls, användarinställningar används. Vi litar på användaren att meddelandet som han skrev, är i hans språk, som han inställd. Är bara att inlägg skrivna av denna användare.
    Forum språket kommer alltid att vara sådan att du har valt. (Till exempel "English")

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

vBET att omdirigeras till andra särskilda språk när du ställer speciella alternativ i Misc avsnitt som heter Omdirigera till användarens språk Du kan helt enkelt testa genom att ändra webbläsarens språk, starta om webbläsaren (omdirigering är endast för första begäran i session, så vi tillåter användaren att ändra det senare) och ibland rensa cookies (om webbläsaren kommer att hålla sessionen efter omstart).

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •