PDA

Visa fullständig version: Är VBET döda?

Taurus
29-05-12, 13:59
För veckor nu din webbplats har svartlistats, och fortfarande rapporteras som hackade. Jag har 2 licenser, men jag antar att titta på den utveckling som pågår, att det är döda. Snälla, vill jag tro att så är inte fallet, men någon måste övertyga mig!

Jncocontrol
30-05-12, 09:21
Jag tror att om det var hackade Vbet skulle ha gjort minst något i stället för att låta det fortsätta.

r.dziadusz
30-05-12, 23:40
Hej
Vi är ledsna ni weit så länge för ett svar. Vi är i mitten av realase som tillåter användaren att göra manuell översättning. För närvarande vi hanterar problem med "sida som hackade" och om servern krascha, vi har vissa tillfälliga problem med vår server-providern

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1