PDA

Visa fullständig version: Extra ändringar med nya vBET versionen?

Simon Lloyd
04-12-11, 20:00
Hej alla,
Jag har precis uppgraderat till den allra senaste versionen av vBET (jag redan hade uppgraderade versionen som hade MS api, Google V2 api och tänkt för att lämnar originaltexten på plats om begränsningar används), vad jag skulle vilja veta är om jag behöver ändra något annat t.ex redigera filer.... osv eller uppgraderar alla jag behövde (jag hade gjort tidigare redigeringar till vbseo... osv).?

r.dziadusz
05-12-11, 13:33
Du behöver inte göra ytterligare filer redigera. Endast extra steg är att skapa räkningar i Microsoft Azure / Aperitum att få appid / nyckel eller Hemlig

Simon Lloyd
05-12-11, 23:46
Tack, gjort redan:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1