PDA

Visa fullständig version: Löste Redaktör fråga.

Taurus
05-08-11, 16:34
Jag upplever en redaktör fråga på min vbcms sida. Nu är detta sker endast för administratörer. När du visar en artikel redaktör saknas. När du tittar på den här artikeln som en normal medlem redaktören visar bra. Jag har bestämt att detta faktiskt är en vBSEO fråga, men tyvärr på grund av vBSEO policy om vBET Jag kan inte få något stöd. Så jag hoppas att ni kommer att kunna hjälpa mig. Tack.

vBET
06-08-11, 00:56
Om detta är vbseo frågan gå till vbseo team för stöd. Kontrollera gör sitt sådant som heter "policy" är OK enligt sin licens om du vill. Om det är och de har rätt att vägra stöd för forum att ha några andra mods (riktigt dumt) så kan du göra det som krävs för att få deras stöd. Du kan tillfälligt inaktivera mods, backup redigerade vbseo filer och ladda ursprungliga. Då kommer de att ha någon ursäkt att neka dig stöd. Vi kan inte ansvara för andra produkter eller andra produkter supportteam ... Speciellt när dessa lag använder lögner mot våra egna produkter och metoder som jag verkligen hoppas inte är lagliga.

Vi kan inte stödja vbseo kod - vi helt enkelt inte vet det - det är inte vår produkt.

Behöver du hjälp med anknytning till vBET här?

Taurus
08-08-11, 15:10
Du kan ta bort den här Michal. Ursäkta. Jag lyckades få denna fasta själv. Det hade ingenting att göra med vBET.

vBET
09-08-11, 17:31
Great:) Tack för info!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1