PDA

Visa fullständig version: Finns det en referensanläggning med stor framgång

atakansonmez
20-11-09, 12:47
Jag vill också OT köpa programvara men min fråga är du fick 2 sajt en handlar om NLP och en är denna.
Varför dessa platser har innebär mindre hits.I varför du inte har en 100 k forum ..
Om du har detta system bör du ha platser väldigt stort och bra adsense inkomster ...

vBET
21-11-09, 21:55
Enkelt: vBET är ny produkt:)

moman
07-12-09, 17:46
Här är en stor demo site för dig: PentaxForums.com - Pentax Foto Forum (http://www.pentaxforums.com/forums/)

Har egentligen inte gjort mycket när det gäller trafiken går, men jag har bara haft det installerat i cirka två veckor. Det är dock en mycket trevlig mod för internationella gäster.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1