PDA

Visa fullständig version: Löste Cache Cleaner fel

45Wheelgun
25-09-10, 23:59
Jag får tre fel när jag kör "Cache Cleaner":

Varning: Olaglig offset skriver isset eller tom i [sökväg] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 107

Varning: Olaglig offset skriver [sökväg] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 109

Varning: Olaglig offset skriver [sökväg] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 114

Vad behöver jag göra för att åtgärda detta? Cache renare tycks fungera trots dessa fel.

vBET
27-09-10, 07:47
Vi kommer att kontrollera det.

kamilkurczak
07-10-10, 13:57
men cachen renare fungerar eller inte? kan du kolla det genom din FTP? bara ren en cache för ett språk och försöka hitta cache-filer i: forum rot> vbet_guestcache> ...

kamilkurczak
18-10-10, 15:46
inget svar - löst. om inte skriv här och jag kommer att öppna denna tråd igen. Tack

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1