Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: deaktivere ulike fora

Medlem
    Ble medlem
    November 2009

Cool deaktivere ulike fora

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

På dette tidspunktet kan du gjøre dette ved valget "Ignorer URLer '- det vil fungere hvis du har vBSEO siden vBSEO legger forumet navn til hver URL.

Med BB Friendly URL ikke det vil fungere perfekt. Jeg mener forumet koblingen vil bli ignorert under oversetting sporing, på forumet siden det blir ingen flagg og hvis noen legger språkkoden til forum link kan du automatisk bli omdirigert til originale. Så søkemotorer ikke vil gå til oversatt tråder. Men hvis noen legger fra hånd språkkoden til tråd URL så vil det bli oversatt.

Også denne løsningen er mer kraftfull enn bare å ignorere noen fora, fordi du kan deaktivere hvilken deler du ønsker.

Prøv det og fortell oss ikke tilfredsstiller eksisterende løsning dere.

Medlem
    Ble medlem
    November 2009

Exclamation

Dette vil deaktivere sitemap skapelsen for at fora også? Jeg bruker vBSEO sitemap generator.

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av bhanuprasad1981 View Post
    Dette vil deaktivere sitemap skapelsen for at fora også? Jeg bruker vBSEO sitemap generator.
    Nei, du blir nødt til å legge til passende tilstand i ytterligere integrasjon kode. Spør om det i Sitemap integrasjon tråden: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html - Vi vil se etter løsning

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •