Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 12

Tråd: tilpasset mal hjemmeside lenker

Medlem
    Ble medlem
    September 2010

Default tilpasset mal hjemmeside lenker

Hei,

Jeg har måttet lage en ny tilpasset mal fra bunnen av (mitt bord er svært tilpassede).

Alt fungerer fint, bortsett fra når en bruker følger en lenke til en sub-språk, lenker til MAIN språk (ie. domain.com) er oppdatert til å være hjemmesiden til dette språket, (dvs. domain.com / es /).

Hvordan kan jeg overstyre omskriving av en bestemt kobling, slik at jeg kan opprettholde koblingen til den opprinnelige språk (engelsk), samtidig som de viktigste området logo med den nye linken til landsspesifikke hjemmesiden?

takk

MOGmartin

Medlem
    Ble medlem
    September 2010

hvis du trenger et eksempel,

1) gå til brettet mitt @ MOGmartin er SEO Forum, GRATIS SEO Tools & SEO Blog@seoforums.org
    2) Klikk på et annet språk
    3) klikk Tilbake til engelsk (det første flagget).

Jeg må sette som lenker for å gå til nettopp hjemmesiden av de viktigste området.

takk

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg ser det. Hvilke endringer hadde du gjort i vBET mal for flagg generasjon. Også - fikk du gjort noen vBET kode endringer?

Medlem
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Jeg ser det. Hvilke endringer hadde du gjort i vBET mal for flagg generasjon. Også - fikk du gjort noen vBET kode endringer?
    ingen endringer i det hele tatt, jeg bare laget en hard kodet mal i html med språk jeg ønsket, og pekte dem på riktig katalog:

ie. spansk flagg = lenke til / es /
    fransk flagg = lenke til / fr /

ingen logikk brukes.

Medlem
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av MOGmartin View Post
    ingen endringer i det hele tatt, jeg bare laget en hard kodet mal i html med språk jeg ønsket, og pekte dem på riktig katalog:

ingen logikk brukes.
    noe? bump? hjelp??

etc.

Ble medlem
    Oktober 2009

ingen logikk brukes.
    Så endret du fullstendig måte av flaggene generasjon. Vær oppmerksom på at vBET genererer flagg Webadresses normalt for ikke oversatt sider og for oversatt sider bruker det prefiks vbet_flag- som er fjernet under oversetting sporing (å gjenkjenne flagg lenker og ikke legge det språkkode). Du endret det, og det er derfor din flagget har lagt språkkoden.

Så gå tilbake til vBET mal, og endre det hvis du trenger, eller i koden av does finnes $_REQUEST ['språk'] og i dette tilfellet legge til vbet_flag- i begynnelsen av flagget URL (ikke på bildet - link rundt bildet).

Medlem
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Så endret du fullstendig måte av flaggene generasjon. Vær oppmerksom på at vBET genererer flagg Webadresses normalt for ikke oversatt sider og for oversatt sider bruker det prefiks vbet_flag- som er fjernet under oversetting sporing (å gjenkjenne flagg lenker og ikke legge det språkkode). Du endret det, og det er derfor din flagget har lagt språkkoden.

Så gå tilbake til vBET mal, og endre det hvis du trenger, eller i koden av does finnes $_REQUEST ['språk'] og i dette tilfellet legge til vbet_flag- i begynnelsen av flagget URL (ikke på bildet - link rundt bildet).
    Hei, takk for responsen.

Jeg tok en titt på koden din i går kveld, couldnt finne ut hvordan å tilpasse den ... tror jeg vil dykke igjen.

problemet med din standard malen er at for noen grunn alle høyder og bredder er satt til null, slik at flaggene bare vises som prikker.

Vet du hvorfor dette er?

takk!

Martin
    Sist endret av MOGmartin; 16-09-1016:41.

Medlem
    Ble medlem
    September 2010

redigert ovenstående innlegg til å inkludere problem med standard maler,

html I øyeblikket ser er height = "0" og width = "0" på alle flagg .... ?

Medlem
    Ble medlem
    September 2010

OK - fant problemet.

du bruker clear.gif som bindeledd filnavn, dette er i strid med clear.gif som vb bruker også.

Jeg har fullt setup alle bildestørrelse attributter i vBSEO, så det skaper denne konflikten.

Jeg anbefaler at du endrer navnet på clear.gif i en fremtidig utgave.

Ble medlem
    Oktober 2009

redigert ovenstående innlegg til å inkludere problem med standard maler,

html I øyeblikket ser er height = "0" og width = "0" på alle flagg .... ?
    Bredde og høyde er hard-kodet som tall: width = "16" height = "11"
    Så det kan ikke vBET feil - kanskje noen andre mod er parsing bildene dine.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •