Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: File Cache Beta

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Default File Cache Beta

Kan noen forklare, hvis jeg setter filhurtigbufferen å cache sider i 1 time (86 400 sekunder) så hvorfor gjør cron kjører en gang om dagen for å fjerne dem.

Sikkert sidene bufres for en dag dersom cron kjører hver 24. time?

Hvis jeg satt sider som skal bufres i 1 time, må de fjernes en gang i timen har gått. Så bufferen for denne siden kan starte på nytt.

Det doesnt virkelig fornuftig for meg.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Anyone?

Meldingen du har skrevet er for kort. Vennligst forleng meldingen til minst 10 tegn.

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Det er alt OK. Vær oppmerksom på at Guest Cache ikke fjerne filen hver gang den utløper - det ville bli for dyrt. Hver gang når Guest Cache oppdager at passende cache filen allerede eksisterer det sjekker siste endringsdato og at hvordan vi vet betyr det utløpt eller ikke. Hvis ikke så filen streames som resultat. Hvis ja, da forespørselen er evaluert, og etter at overskrive vi filen uten ekstra og unødvendig fjerning av drift.

Daglig rengjøring er å sikre at det ikke er noen virkelig gamle unødvendige filer - som for tråder som allerede ikke eksisterer. Så vi fjerne gamle filer daglig, men sjekk alltid gjør cache ikke er utløpt

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Utmerket forklaring, forstå nå, takk.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •