Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 17

Tråd: bug i 4.2.3?

Medlem
    Ble medlem
    November 2009

Red face bug i 4.2.3?

Jeg fikk oppgradert min vbet til nyeste versjon 4.2.3 på vb 4.0.6 med vBSEO 3.5.1pl1, er problemet med bunnteksten ad hvor dets viser min header er instaed i annonsen også noen rare ord som disse: -

Code:
    //0){location.replace('http://www.pdaapps.org/showthread.php?p='+cpostno);};} } if(typeof window.orig_onload == "function") window.orig_onload(); } //]]>
    denne feilen oppstår kun på oversatte sider, så jeg midlertidig deaktivert bunntekst annonse, vennligst hjelpe meg

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Kan du gi mer effekt ..

Det ville være enklest hvis du bare PM meg acces detaljer til Admin CP og FTP + beskrive hvordan å gjenskape problemet (hvordan å slå på bunntekst ad), men kanskje jeg vil være i stand til å hjelpe uten tilgang når jeg vil ha mer data.

Også - hva er ansvarlig for å legge til bunntekst ad koden? Fordi hvis det er andre plugin, da har vi her noen integrasjon problemet ikke en bug.

Medlem
    Ble medlem
    November 2009

ok la meg gi mer avklaring

Jeg bruker vb 4.0.6 siste versjon, i vB4 er det en innebygd reklame leder som er saksøke å plassere annonser på nettstedet mitt, er problemet som oppstår i bunnteksten annonse som er erstattet av header område og skjer bare i oversatt sider, hvis du vil jeg kan gi deg admin detaljer

bare for info jeg legge til bilder av mine bunntekstområdet: -

ikke oversatt side: -

Desi Pix | Bildedeling og hosting-Share Din Hot Desi Pix-non translated.GIF

oversatt side: -

Desi Pix | Bildedeling og hosting-Share Din Hot Desi Pix-oversatt page.GIF

vennligst ikke denne feilen ikke dukker opp i 4.2.2 med samme mods

oversatt side

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

OK - takk for detaljer. Vi vil sjekke hva som er endret i tilfelle bunntekst i kode, og også prøve å gjenskape problemet. Takk for bilder - kunne du sendt rå HTML-utgang - i hvert fall denne delen som ikke er som det skal være. Også - Jeg tror at for Kamil kunne det være svært nyttig hvis han bare kan få tilgang til serveren der problemet allerede eksisterer - men han vil kontakte deg om dette selv

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hello,

Nå vil jeg prøve å reprodusere og fikse dette problemet .. takk for beskrivelse.

Medlem
    Ble medlem
    November 2009

noen oppdateringer?

Ble medlem
    Mai 2010

Jeg har lagt et bilde inn i bunnteksten plass for reklame, men dette er fortsatt bare bilde, uten noen spesiell kode som Adsence etc.
    Jeg har ett spørsmål: Har du legge inn denne bunnteksten noen spesiell kode eller bare bilde med link?
    Kan du lime inn et eksempel på denne annonsen koden? Jeg skal teste den.

Hvis ikke, kan du PM til meg eller vBET en tilgang til FTP og admincp, fordi jeg kan ikke gjenskape dette problemet på vår test forumet. Det vil hjelpe opp.
    Sist endret av kamilkurczak; 23-08-1014:20.

Ble medlem
    Mai 2010

noen nyheter? Vennligst les mitt forrige innlegg. Thanks.

Medlem
    Ble medlem
    November 2009

Ble medlem
    Mai 2010

Ja, jeg vet det. Det vil bli fikset.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar