Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 3 av 5 FirstFørste 12345 SisteLast
Resultater 21 til 30 av 43

Tråd: vBET 3.3.4 sluppet

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Takk for forklaringen, jeg forstår nå, jeg ment flaggene ser bunched sammen, så jeg plassert dem ut med noen tilpassede css margin.

En siste ting, ikke din nye koden ikke validerer W3.

[Ugyldig] Markup Validering av http://www.computer-juice.com/forums/f43/pc-overclocking-guide-4465/ - W3C Markup Validator

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Også en annen bug, når jeg gjør vbet, på enkelte sider Trådverktøy pauser, dvs. lenken øverst - rullegardinmenyen pauser. Så tråden verktøyene nederst i tråden mangler det ikoner. Også 'Svar' ikonet forsvinner. Dette feilrettinger selv hvis jeg deaktiverer vbet. og det skjer bare for gjestene. Thanks.

Se her - Evig "Anskaffelse av nettverksadresse" på nettverkskortet - Computer Juice

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Snake View Post
    Takk for forklaringen, jeg forstår nå, jeg ment flaggene ser bunched sammen, så jeg plassert dem ut med noen tilpassede css margin.

En siste ting, ikke din nye koden ikke validerer W3.

[Ugyldig] Markup Validering av http://www.computer-juice.com/forums/f43/pc-overclocking-guide-4465/ - W3C Markup Validator
    Ja - du har rett. Vi vil flytte vår css lenker til andre plass. Takk for oppmerksom

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Snake View Post
    Også en annen bug, når jeg gjør vbet, på enkelte sider Trådverktøy pauser, dvs. lenken øverst - rullegardinmenyen pauser. Så tråden verktøyene nederst i tråden mangler det ikoner. Også 'Svar' ikonet forsvinner. Dette feilrettinger selv hvis jeg deaktiverer vbet. og det skjer bare for gjestene. Thanks.

Se her - Evig "Anskaffelse av nettverksadresse" på nettverkskortet - Computer Juice
    Vennligst åpne nye tråd for dette i Bugs Rapportering seksjon Vi vil være i stand til å klare det. Også når du skal skrive det der må du bekrefte gjør det skjer med Full File Cache for passasjerene slått på, eller det spiller ingen rolle.
    Sist endret av vBET; 22-06-1017:21.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Vi fikk e-post og sjekke det. Vi kan ikke gjengi det på serveren din. Du fikk svar med spørsmål om eksakte URL som har dette loop. Vennligst sjekk det og svaret der
    Hei der

takk

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Det skal ikke være noe slikt som negative ytelsen innvirkning på grunn av filhurtigbufferen. Det er fordi filhurtigbufferen ikke vokser ... Vi skaper separat fil for hver forespørsel URL. Så hver cache-fil er rett og slett statiske HTML-fil (bufret utgang for forespørsel). Når serveren skjulestedene mer og mer vBET skaper bare flere og flere filer.
    Utmerket er cache-katalogen på en av våre fora enn 10GB etter å ha kjørt i omtrent 12 timer, er ytelsen fantastisk sin en god løsning.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg haster trenger hjelp. Etter oppgraderingen har jeg denne feilen på toppen av forumet mitt:

Advarsel: array_merge () [function.array-flett]: Argument # 1 er ikke en array i [path] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

Hele forumet er helt messed up. Av en eller annen grunn dette skjer bare hvis ikke logget inn Så for gjestene. Dersom logget inn, er alt fint.

EDIT: OK jeg innsett at etter at jeg deaktivert Bruk 'Full filhurtigbufferen For gjester (BETA!) "alt er fint. Så det må være noe galt der. (Og jeg gjorde CHMOD 777-R vbet_guestcache)
    Sist endret av Taurus; 23-06-1011:22.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Taurus View Post
    Jeg haster trenger hjelp. Etter oppgraderingen har jeg denne feilen på toppen av forumet mitt:

Advarsel: array_merge () [function.array-flett]: Argument # 1 er ikke en array i [path] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

Hele forumet er helt messed up. Av en eller annen grunn dette skjer bare hvis ikke logget inn Så for gjestene. Dersom logget inn, er alt fint.
    Hva er nettadressen?

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Taurus View Post
    EDIT: OK jeg innsett at etter at jeg deaktivert Bruk 'Full filhurtigbufferen For gjester (BETA!) "alt er fint. Så det må være noe galt der. (Og jeg gjorde CHMOD 777-R vbet_guestcache)
    Ok, jeg trengte å undertrykke PHP feil, var cache se etter filen alder på filer som ikke fantes og var plage ut. Filen cache er en kjempeflott tillegg, hvis du kan bruke det du wont angre.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Ja, jeg skjønner dette. Jeg håper virkelig Michael kan sortere dette.

Side 3 av 5 FirstFørste 12345 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •