Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: mt.character.restriction

Junior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Default mt.character.restriction

Med mods deaktivert:

Advarsel: Tildele tilbake verdien av nye ved referanse er avskrevet i .... /omfatter/init.php(351) : eval() )'d kode på linje 139
    Kan ikke legge cookies, header allerede sendt.
    Fil: /var/www/site.com/forum/includes/class_core.php
    Linje: 5755

Med mods aktivert/på igjen:

Advarsel: Tildele tilbake verdien av nye ved referanse er avskrevet i .... /omfatter/init.php(351) : eval() )'d kode på linje 139

Advarsel: Kun variabler bør tildeles ved referanse i .... /omfatter/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 851-

Kjører nginx, så jeg prøvde:

(Uten ;
    skrive ^ / forums/((urllist|sitemap_). * /. ()XML|txt)(/.gz)?)$ /forums/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 siste

Overskrive ^/forums/(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|n /fora/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang= $ 1 &omdirigert= /forum/ siste;
    Overskrive ^/forums/(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|n /fora/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang= $ 1 &omdirigert= /fora/ $2 siste.

Det synes jeg må passere omskriver dbSEO og vBET, hvordan gjør jeg det?

Jeg har allerede regler som ligner på:

if (!-E $ request_filename) {
    omskrive ^ / forums /(.*)$ / forums / vbenterprisetranslator_seo.php siste;
    }

}

if ($ request_filename ~ "\\. php $") {
    omskrive ^ / forums /(.*)$ / forums / vbenterprisetranslator_seo.php siste;
    }

Men peker mot dbseo siste.

Den gjeldende nginx konfig:

Beliggenhet /forum/ {

Try_files $Uri $Uri/ /forum/dbseo.php? $args.

Overskrive
    ^ /Fora/ (af|kvm|dk|hy|az|eu|være|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|he|er|id|ga|det|ja|ko$
    /Fora/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang= $ 1 &omdirigert= /forum/ siste.
    Overskrive
    ^ /Fora/ (af|kvm|dk|hy|az|eu|være|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|he|er|id|ga|det|ja|ko$
    /Fora/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang= $ 1 &omdirigert= /fora/ $2 siste.

Hvis ( $request_uri ~ * ^ /forum/mobiquo) {
    break;
    }

Hvis ( -f $request_filename) {
    Utløper 30d.
    break;
    }

if ($ request_filename ~ "\\. php $") {
    Overskrive ^(/forum/. * )$ /forum/dbseo.php sist.
    }

if (!-E $ request_filename) {
    Overskrive ^/forum/(. * )$ /forum/dbseo.php sist.
    }

}
    }

Vennligst hjelp i hjelp

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Prøv å slå av visning av advarsler i vB (mer info).

Junior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Jeg beklager, men det synes ikke som en løsning for meg. Disse advarslene kunne gi verdifull innsikt i andre områder. Ville du behage hjelpe å fastsette Denne kompatibilitetsløsningen?

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Vi endret koden og i neste versjon våre koden vil ikke føre til en advarsel i siste versjon av vB. Disse endring er for mange å gjøre dem hastig fastsette. Advarsler vil ikke påvirke resultatene. Koblingen som jeg ga deg er offisielle løsning vB ikke skal vises en advarsel. Spørsmålet om en advarsel gjelder alle plugins i den siste vB.
    vBET støtter for tiden vBSEO og vennlig url. Vi støtter for tiden ikke dbSEO. Du kan endre reglene, men vi kan ikke garantere at dbSEO ikke vil gjøre viderekoblinger eller andre overraskelser - vBET ikke er integrert og testet med dbSEO.
    Jeg foreslår at du bruker en gratis, innebygd vennlig url inne vB.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •