Med mods deaktivert:
Advarsel: Tildele tilbake verdien av nye ved referanse er avskrevet i .... /omfatter/init.php(351) : eval() )'d kode på linje 139
Kan ikke legge cookies, header allerede sendt.
Fil: /var/www/site.com/forum/includes/class_core.php
Linje: 5755
Med mods aktivert/på igjen:
Advarsel: Tildele tilbake verdien av nye ved referanse er avskrevet i .... /omfatter/init.php(351) : eval() )'d kode på linje 139
Advarsel: Kun variabler bør tildeles ved referanse i .... /omfatter/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 851-
Kjører nginx, så jeg prøvde:
(Uten ;
skrive ^ / forums/((urllist|sitemap_). * /. ()XML|txt)(/.gz)?)$ /forums/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 siste
Overskrive ^/forums/(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|n /fora/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang= $ 1 &omdirigert= /forum/ siste;
Overskrive ^/forums/(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|n /fora/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang= $ 1 &omdirigert= /fora/ $2 siste.
Det synes jeg må passere omskriver dbSEO og vBET, hvordan gjør jeg det?
Jeg har allerede regler som ligner på:
if (!-E $ request_filename) {
omskrive ^ / forums /(.*)$ / forums / vbenterprisetranslator_seo.php siste;
}
}
if ($ request_filename ~ "\\. php $") {
omskrive ^ / forums /(.*)$ / forums / vbenterprisetranslator_seo.php siste;
}
Men peker mot dbseo siste.
Den gjeldende nginx konfig:
Beliggenhet /forum/ {
Try_files $Uri $Uri/ /forum/dbseo.php? $args.
Overskrive
^ /Fora/ (af|kvm|dk|hy|az|eu|være|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|he|er|id|ga|det|ja|ko$
/Fora/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang= $ 1 &omdirigert= /forum/ siste.
Overskrive
^ /Fora/ (af|kvm|dk|hy|az|eu|være|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|he|er|id|ga|det|ja|ko$
/Fora/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang= $ 1 &omdirigert= /fora/ $2 siste.
Hvis ( $request_uri ~ * ^ /forum/mobiquo) {
break;
}
Hvis ( -f $request_filename) {
Utløper 30d.
break;
}
if ($ request_filename ~ "\\. php $") {
Overskrive ^(/forum/. * )$ /forum/dbseo.php sist.
}
if (!-E $ request_filename) {
Overskrive ^/forum/(. * )$ /forum/dbseo.php sist.
}
}
}
Vennligst hjelp i hjelp