Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: bruker 1 bilde i stedet for 52

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default bruker 1 bilde i stedet for 52

når jeg bruker alle språk vil det kan påvirke ytelsen til nettstedet mitt med mer requist av 52 bilder, hvert bilde for hvert språk

Jeg leste somthing før du hvordan du bruker 1 bilde som inneholder alle icaons eller flagg bilder, men glemmer jeg hvor
    anywhy
    det er som det yahoo.com bruker i sin venstre side som viser en masse lenker til sine tjenester, men ved hjelp av ett bilde for alle ikoner som de viser

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Takk for notatet. På dette tidspunktet ser vi mye av problemene med denne tilnærmingen. Hvis vi gjorde bare ett bilde så vil det ikke være mulig å velge hvilket flagg du vil ha aktive.

Også å ha 52 små bilder påvirker ikke prestasjonene dine så mye du kan forestille deg. Første nettlesere cache bilder, så de er ikke lastet ned hver gang. Andre som er statisk innhold, slik at den ikke bruker mye server ressurser bare bruker båndbredde.

Vi er åpne for ideer. Hvis du har anelse om hvordan å løse ett bilde problemet og likevel tillate å velge hvilket språk forumet ønsker å støtte vil vi se på dette nærmere. På dette tidspunktet slik tilnærming vil utarte faktiske vBET funksjonalitet.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

ja det vil ikke påvirke klikk for hvert språk bortsett fra at vi trenger et annet bilde for å vise ehen retten til venstre lnaguage det vise flagget
    så vi trenger 2 bilder
    en for venstre til høyre og et annet for å høyre til venstre

jeg vil se etter artikkelen forklarer hvordan du bruker det

Ble medlem
    Oktober 2009

Det er flere spørsmål - noen oppsett ikke har nok plass og å pakke bilder. Dette vil ikke være mulig hvis bare ett bilde vil bli generert.

Ble medlem
    Oktober 2009

Ferdig. Vil bli inkludert i neste versjon Løsning:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...ss-sprite.html

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •