Jeg har installert på din mote NLP-er - automatisk tråd taggeren og vBET den frie versjonen. Siden jeg installerte vBET merke som falt ut av Google-indeksen mine etiketter med de grunnleggende språk (polsk). Fra hva jeg kan se det på forumet til det er indeksert bare 50 tags: skriv site: adressen et forum på Google, fordi jeg ikke kan jeg lime inn en link. Kanskje dette er fordi det er feil i Sitemapie (slik at de forteller meg verktøy for webansvarlige)? Konkret foreslår de at noen linker fører til samme sted. Kanskje tid til å tenke over dette NLP-er? Antall besøk per dag falt meg fra 13-10000 av det faktum at kodene har falt ut av indeksen.
Vennligst levere en kobling til området, kan vi se hva som skjer hvis det er noen omdirigeringer eller lenker selv fungere godt. Som for portalen er en enkel-NLP gir falsk informasjon, som nå er hovedspråket for Google krøp omtrent 275 resultat der, og jeg tror de alle koder som eksisterer i det forumet (det er mindre enn 120, men noen har noen få sider i resultatene) . Easy verifisering - kast den i en spørring til Google: Code: site:forum.simple-nlp.pl/tags/ I forbindelse med dette en feil fra din side, mistenker jeg at også kan være noen feil for indeksert tagger i ditt eget forum - opplasting lenke som vil verifisere det først. Du skriver feil - gi detaljer. Vi er ikke i stand til å svare på uspesifisert feil eller hjelp uten spesifikk informasjon. Helt på marginene - vBET endrer ikke sider i naturlige språk (gir ekstra flagg), så hvis faktisk kodene forsvinner fra indeksen, så jeg foreslår å verifisere om de noen ganger ikke var blokkert i robots.txt-filer Vennligst send nødvendig informasjon.
site:forum.simple-nlp.pl/tags/
Sist endret av vBET; 18-05-11 på 20:14.
Vis Tag Cloud
Forumregler