Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 10

Tråd: Vbet med store fora Systems? Hva sier du?

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Default Vbet med store fora Systems? Hva sier du?

Jeg vil gjerne konsultere med deg om store boards med en kombinasjon av Vbet
    Mitt system kjøre for lang tid og fungerer ganske bra .... derfor har jeg å ødelegge frykt

Jeg har ca 350 000 emner og om lag 2 millioner kommentarer
    Databasen min er ganske stor og med Vbet sannsynligvis Han vil vokse mer
    Databruk 3,66 GB
    Hovedsiden Usage 1.45 GB

Tror du at system av denne størrelsen kunne forholde seg godt med Vbet?
    Hva skjer med systemet som sin data base vil vokse betydelig med Vbet?
    Er systemet mitt blir tung og treg?

Michael, i dine nettsteder liste .... (At de jobber med en Vbet) -
    Først oppdatere listen Vbet fleste av dem ikke eksisterer
    Dernest har jeg ikke sett i et stort forum liste (min skala eller mer) for å gjøre en sammenligning

Sorry for min frykt
    Jeg ønsker ikke å gjøre en feil

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hallo

Først av alt - du trenger ikke å be om unnskyldning for noe. Vi er her for å hjelpe deg

Om våre kunder liste - vi sjekker det og oppdatere. Vær oppmerksom på at denne listen base på opplysninger gitt av kunder - noen ganger må du klikke i forumet koblingen være på kundens portal. Vi vil sjekke alle linkene igjen - det vil skje før slutten av neste uke.

Selvfølgelig databasen vil vokse når du bruker vBET. Likevel vær oppmerksom på at det ikke vil påvirke normale sider generasjon (ikke oversatt), fordi vBET bruker sine egne tabeller for cache - ikke legge til data vBulletin tabeller (kun bruker standard språket brukeren tabellen, men dette er svært liten mengde data ). Vi har ikke egne fora på listen etter størrelsen - du kan sjekke det og lage din egen størrelse sammenligning.

Vær oppmerksom på at vBET er svært konfigurerbar. Hvis du har lagre forumet og du er redd om ytelse vennligst start med bare to språk - den opprinnelige og noen andre. Deretter kan du overvåke fire forumet ytelsen og legge til nye språk fra tid til annen. vBET støtter 52 språk (i neste versjon vil vi legge til flere), og du kan velge hvilke du vil ha på forumet ditt. Noen av våre kunder er ikke interessert i å ha alt mulig, grenser noen av våre kunder det gjelder ytelse, noen av våre kunder benytter alle språk.

Også vi har gjest cache som vil ta mye av harddisken din plass, men vil tillate å gi umiddelbar respons uten databasespørringer for generasjon - det er fordi for gjestene vBET kan cache fullstendig svar som statiske filer.

Så vi har mye ytelsesforbedringer. Jeg foreslår å se våre prestasjoner hint for mer informasjon:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Vær oppmerksom på at enkel sammenligning av antall innlegg og brukere på andre fora vil ikke gi deg nok informasjon - du vil ikke se viktigste informasjonen - hvor stor er ressurser for dette forumet. Jeg mener antall og kraften i CPU, minne, også viktig kan være spesifikk konfigurasjon av Apache, MySQL, vBulletin. En ting er hardware, er andre tuning av programvare for bedre ytelse.

Så den beste måten å sjekke hvordan den vil oppføre seg på ditt eget forum, er å installere det der. Som jeg skrev for sikkerheten du kan begynne med bare to språk, og fra tid til tid (når cache vil oppfylle) kan du legge til nye språk.

Jeg tror at systemet kan forholde seg godt med vBET - Jeg kan ikke fortelle dere gjør det vil håndtere vel alle språk - det avhenger ikke bare på forumet størrelse, men også på ressurser. Men endelig kan jeg fortelle deg at jeg er sikker på at vBET vil fungere godt på forumet og mengde språk som din faktiske maskinvaren vil være i stand til å håndtere er noe å sjekke.

Medlem
    Ble medlem
    Desember 2010

Jeg vil fortelle deg svaret på dette i noen uker.

Jeg bare betalt for å ha dette installert på min side som er USAs største satellitt-teknologi diskusjonsforum med over 160 000 medlemmer og nesten 3 millioner innlegg.

Jeg har fingrene krysset for at det vil fungere og fungere bra.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

så vi venter på informasjon fra deg

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Text automatically translated from: Hebrew to: Norwegian
    Translated text
    Foreløpig er det gir meg mye server problemer, slår jeg sakte mer og mer oversettelser
    Oversettelse system ferdig alle server ressurser og jeg er stadig i krig mot hverandre
    Original text

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Det lille antall aktive språk for tiden er en god en. (Gode hint)
    Når cache for aktiv språk vil være full - prøv å deaktivere den neste språkene (én etter én).

Vi søker flere optimaliseringer hele tiden
    Sist endret av kamilkurczak; 17-01-1114:30.

Quote Opprinnelig skrevet av scottct1 View Post
    Jeg vil fortelle deg svaret på dette i noen uker.

Jeg bare betalt for å ha dette installert på min side som er USAs største satellitt-teknologi diskusjonsforum med over 160 000 medlemmer og nesten 3 millioner innlegg.

Jeg har fingrene krysset for at det vil fungere og fungere bra.
    Jeg "bare" har ca 50k medlemmer, men de er svært aktive noen ganger, så har jeg noen ganger om 600ppl samtidig på. På google har jeg omtrent 1mio sider indeksert og jeg kan si vbet gjør det bra

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Translated text
    Jeg håper bare nedover veien vil bli forbedret for store systemer, lukket jeg oversettelsen systemet fullstendig, kan min dedikerte server ikke kan håndtere det
    Original text

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av dacho View Post
    Translated text
    Jeg håper bare nedover veien vil bli forbedret for store systemer, lukket jeg oversettelsen systemet fullstendig, kan min dedikerte server ikke kan håndtere det
    Original text
    Hvis du har problemer med ytelsen du åpne ny tråd i avsnittet om feilsøking og våre ansatte vil gi deg hint. Du kan også lese ytelsen hint her: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    Viktigste - hvis serveren ikke er i stand til å håndtere alle oversettelser på en gang så bare slå av noe av oversettelser. Start med noen, og hvis du ønsker mer deretter legge den én etter én fra tid til annen. Vær oppmerksom på at mest tid er å vente for Google oversettelse respons, er etter at vBET cache resultater og neste oversettelse mye, mye raskere.
    Også vBET har gjest cache som gjør for bufret side generasjon for gjester enda raskere at ren vBulletin gjør det! Selvfølgelig for bufret side.

Ble medlem
    Oktober 2009

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •