Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 15

Tråd: Etter installasjonen fikk jeg blank side

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Default Etter installasjonen fikk jeg blank side

Jeg leste nøye og fulgt alle instrukser, men etter installeringen fikk jeg blank side. Noe er galt, men jeg vet ikke.

Jeg gjorde vBSEO integrasjon først. Lastet opp alle filer og installerte plugin. Nå kan jeg ikke få tilgang til alle sider med mitt admincp.

Jeg rekonfigureres min vBSEO filene og slettet alle opplastede vbet filer. Jeg kunne ikke avinstallasjon av vbet plugin fra admincp min. Jeg kan se vbet database filer fra min Plesk panel.

Hva kan jeg gjøre nå? Jeg trenger din haster hjelp.
    Sist endret av beaconsfield; 02-10-1019:32.

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Jeg deaktivert alle plugin kroker først. Jeg slettet vbet database filer fordi jeg ikke kunne slette normal måte (avinstallere fra admincp) Jeg avinstallerte vBSEO plugin og reinstallert den. Min forumet virker ok nå.

Jeg har fortsatt vbet alternativer på min admin kontrollpanelet.

Jeg er sikker på at jeg følger alle instruksjonene som den burde være. (Kan være jeg tar feil)

Jeg tror jeg har cpu eller noen manglende filer (curv, noe sånt) på serveren min.

Jeg tror det er ingen teknisk støtte. Late støtte er tull.

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Jeg spurte min server greier. Min server har cURL allerede og iconv. Hva var problemet?

I mellomtiden bruker jeg tilpassede vBulletin stil. Kan det være problemet?
    Sist endret av beaconsfield; 02-10-1022:02.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg er på det nå. Jeg vil gi full respons i et minutt.

Ble medlem
    Oktober 2009

Tilpasset mal bør ikke være et problem. Også installere vBSEO var unødvendig. Dersom slike ting skjer i løpet av neste vBET installerer du bare overstyre endret vBSEO filer med sine opprinnelige innhold (fra vBSEO pakken).

Jeg kan ikke fortelle hva som gikk galt. Det kan være feil vBSEO integrering eller noe annet.

Vennligst gjør installasjonen igjen. Denne gangen sjekk hvordan forumet oppfører seg etter hvert trinn (så vi vet hva som er problemet vBET eller vBSEO integrasjon). Hvis det mislykkes på ett trinn - ikke gå til neste. Slik:
    1. Made vBET installasjon og nødvendig konfigurasjon (ikke satt SEO lenker ennå ikke endre andre alternativer - bare gjøre de nødvendige ting). Sjekk gjør forumet fungerer. Sjekk gjør oversettelse fungerer. Hvis forumet ikke fungerer - deaktiver vBET og gi oss beskjed. Hvis Admin CP ikke fungerer også - deaktiver kroker globalt, deretter deaktivere vBET og aktivere kroker globalt. Også gi oss beskjed.
    2. Sett SEO linker og legg vBET. Htaccess regler. Sjekk gjør forum og oversettelser fungerer.
    3. Made vBSEO integrasjon. Sjekk gjør forum og oversettelser fungerer.
    4. Endre vBET alternativer som du vil (kanskje du har problem med noen spesifikke konfigureringen). Sjekk gjør forum og oversettelser fungerer.

Også kan du se denne: http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8
    Sist endret av vBET; 03-10-1001:04.

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Jeg skal trinnvis som du sa til meg.

Jeg bruker Dyr og 3.5.2. Under integrering av vBSEO:

vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php

Finn:
    $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ ttl);

Erstatt den med denne koden:
    $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbet_vbseo_filter_replace_text ($ ttl);

Hvis jeg byttet denne koden jeg fikk blank side. Jeg gjorde tre ganger alt var de samme. Jeg venter på svaret.
    Sist endret av beaconsfield; 03-10-1008:47.

Ble medlem
    Oktober 2009

Som jeg forstår du passerer andre trinnet, så du har de nødvendige endringer i. Htaccess fil. Vennligst gi oss hele innholdet i htaccess-fil -. Kanskje brukes feil regler (for forum uten vBSEO), eller de er på feil sted - vi vil sjekke det. Hvis de er OK. Vi vil be om tilgang detaljer for å sjekke og eneste det for deg på stedet.

Også oppmerksom på at vi ikke sjekker vBET med Dyr og 3.5.2 ennå. Vi vil installere det på vår test instans i morgen og se etter problemer. Så hvis det blir noe felles vi vil gi løsning uten tilgang detaljer. Hvis på vår side vil det fungere - vi vil spørre deg om tilgang detaljer.

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Først begynte jeg integrasjon av vBSEO henhold til manualen din. Jeg er på tredje trinn av integrasjon.

". MERK: Hvis du bruker vBSEO gå til vBSEO Integration avsnitt første Ellers etter opplasting vBET filer, vil du ikke kunne bruke forumet (selv Admin CP) inntil du har gjort vBSEO Integraiton."

Jeg har ikke endre min. Htaccess fil

# Kommentar til følgende linje (legg '#' i begynnelsen)
    # For å deaktivere mod_rewrite funksjoner.
    # Merk: du trenger fortsatt å deaktivere banalisere i
    # Den vBSEO kontrollpanelet for å stoppe url omskrivninger.
    RewriteEngine På

# Noen servere krever at Rewritebase direktivet å være
    # Aktivert (fjerne "#" i begynnelsen for å aktivere)
    # Merk: når aktivert, må du ta banen
    # På roten BB-mappe (dvs RewriteBase / forums /)
    # RewriteBase /

# RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Mittdomene \\. Com
    # RewriteRule (.*) http://www.mydomain.com/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? TXT) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
    Sist endret av beaconsfield; 03-10-1018:13.

Ble medlem
    Oktober 2009

Så dette er problemet. Beklager - det er liten, men i monteringsanvisningen. Vi endret integrasjon så dette det ikke hensiktsmessig måte lenger. Vi vil rette det i vår readme-fil (vi fjernet den fra vBET4.x readme, men glemte å fjerne den fra vBET3.x) - synd for trøbbel.

Likevel - Jeg ga deg nøyaktige instruksjoner hva du skal gjøre og du ikke brakk. Vi vil ikke kunne hjelpe deg hvis du ikke bruker vår hjelp. Vær bare brakk nøyaktig instrukser som jeg ga deg og hvis det blir likevel noe problem skrive om det. Så angre trinn 3 og gjøre trinn 1 og 2 først. Jeg skrev veldig klart at du kan gå til neste KUN etter å ha sjekket virker det med faktisk ett:
    Denne gangen sjekk hvordan forumet oppfører seg etter hvert trinn (så vi vet hva som er problemet vBET eller vBSEO integrasjon). Hvis det mislykkes på ett trinn - ikke gå til neste.
    Sist endret av vBET; 03-10-1017:57.

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Jeg gjorde trinn 1 og trinn 2 av integrasjon. Jeg følger din lest meg instruksjon.

Vennligst endre du leser meg fil. Jeg vil vente det.
    Sist endret av beaconsfield; 03-10-1018:02.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •